I vått och torrt och stiltje och orkan
lanovia 08 skrev 2009-06-15 08:40:29 följande:
*Tänker på Blommis, Ninnis o Ankis.....Stoppar huvudet i sanden o visslar genom snorkeln...tricky*
lanovia 08 skrev 2009-06-15 08:40:29 följande:
Nu spammar jag lite.....
Maken är för rolig....o kanske är jag lite trög....men han har varit väldigt skum när jag låtit våra nära o kära känna på fladderbuset...man får ju passa på när den är igång o kickar ....o har då folk sagt -Oooh jaaa....där kände jag den....så har han alltid sagt...nääää det tror jag inte på.....
O jag har inte fattat att HAN inte tycker sig ha känt ngt.....tror att jag har rejäla tarmrörelser eller nåt....*virrar på huvudet*.....men igår så fick han känna när buset var i sitt esse o jazzade runder i magen....DÅ slog det mig att han inte har tyckt sig känna battingens rörelser innan!
Smart jag är va?!
Blommis: Hahahaha din svägerska låter som min svägerska....alltså min brors fru.....de dumpade sina ungar hos mig o lillbrorsan på gården flera gånger i veckan.....inte var då farmor o farfar hemma.....nä så jag o lillbrorsan fick ta hand om ungarna....iofs rätt roligt.....men i parti o minut!
O klart vi var hemma mkt....jag 14-15 o lillbrorsan 11-12...boendes på landet så försvinner man inte iväg till kompisar hur som helst.
Nä barn ska man INTE skaffa för att andra ska passa dem.
Men svågern o svägerskan har inte haft lilltösen passad så många gånger....har nog blivit ett par gånger men då bara ett par timmar åt gången....så mängden passning kan jag inte klaga på....
Hvidis: Hmmm...låter jobbigt med skav....du får väl vara troslös ett tag!! Maken din borde ju inte protestera....
Kissekatten brukar lukta gott av makens after shave ibland....ni vet...maken rakar sig...klappar in after shave...o sen klappar han kissen lite grann.... Då snusar jag extra mkt på kissekatten!
Har upptänkt det fenomenet på bilratten osså..... Alltså att mina händer luktat av makens after shave efter att jag kört bil!
Så VÅRA dofter är nog ok....men ingen annans!!!
*vinkar till Twixiee...kör försiktigt*
Nuuuuu har jag betalat in för att gå på bal i sommar!!
Ska bli kul att se reaktionerna på magen!
Som tur e så har jag en väldigt tacksam svart klänning....som jag vet är tillräckligt elastisk för magen!
Så nu ska jag bara ha fatt i en fin solfjäder....för DET lär jag behöva!
Grå Katt skrev 2009-06-15 14:18:33 följande: