passionsblomman skrev 2009-07-18 18:53:13 följande:
Ajajajajajajajajaaaaj!Jag harr oooont i mina rmar!Jag har sågat som en galning, och det brukar jag vanligtvis inte ägna mig åt, så imorgon lär jag väl inte kunna röra armarna.Har beskurit både ena äppelträdet och merparten av plommonträdet. Och det var TJOCKA grenar som skulle bort, så det blev
jobbigt.Vi har nu kört allt som gick att tamed röjsågen och ägnat större delan av dagen åt att dra ris. Jäklarns vad tid det tar!Nu håller vi på att köra efter med ggräsklipparen och kratta och så där det går. I veckan ska kedjan på motorsåggen bytas och så ska vi ta en del tjockare trädruskor som röjsågen inte mäktar med.Trimmern måste också fram och fixa till alla kanteeer med. Sedan måsstre rabatterna grävas iordning-jämmer och död!På måndag är det främst sambons jobbchanser som måste bli ngt slags tidsperspektiv på, så vi vet om vi kan lägga ett bud. Även banken ska ju säga definitivt ja, men det vore ju konstigt om hon ordinarie skulle säga nej när den andra sa ja. Sedan ska man ju jämföra banker också om det skulle visa sig bli av det här.Förutom det så är det dag 28 på måndag, så om det inte kommer ngn indian imorgon kanske man skulle köpa ett test då... Dagens suck: när jag skulle åka till affären startade inte audin-igen! Jag orkar inte ens bli arg
Ojojojoj va ni har legat i!!
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Så duktiga ni är! Hhahahah ni kanske inte vill flytta sen när ni fixat så mkt?!
Lovar att hålla tummen för både jobbchanser för herr Blommis o för att banken är med på noterna!
Jädrans bil-he-lvete då!!! *går o hämtar stora släggan o tar ett allvarligt snack med Blommis bil om att den ska vara snäll o starta när den ska o inte bråka o kosta en massa pengar...hötter med näven o spänner ögonen i bilen.....*
I övrigt stoppar jag huvudet i sanden o vickar på rumpan!