Hvidbrud skrev 2009-05-17 10:37:48 följande:
Klart Norge vann! Den hade ju alla element en vinnar sång ska ha. (synd man inte kunne rösta på den absolut första sången, för den är BÄST!!! Tönti på det räta sättet liksom.)Nallis: Det är jätte olika. Man får bara vänta och se hur det är för en själv. jag blev regelbunden som ett klockver på en gång!Tjejer, Jag stannar i Kbh idag och packar och sköter om fin förkylning. Ni får ha det jätte mysigt. Nästa gång är jag helt klart med!!!
*klappar om o hämtar honungste med ingefära i*
Krya på dig, Hvidis!
Ja maken han knappt hem innanför dörren innan jag anföll...höhöhöhö....
Sen hade han med sig hem två mastodontstora räkmackor!!!
SÅ GOTT o så mätt jag blev!! Mumms!
Så det fick han också extra betalt i natura för!!
Igår var det allmänt fix hemma...sorterade ut gamla kläder o försökte slänga....svårt...kan ju vara bra att ha när man mekar i trädgården eller är hemma med bebis....ja...lite blev det slängt iallafall. Skönt att röja undan!
Schlagerfest på kvällen!!! Maken o jag satte Norge som etta o kammade hem vandringspokalen....så nästa år så har vi schlagerfest hemma hos oss (bokar ni i kalendern nu?!)
Blommis: Skönt att höra att sista dagens underredesmekande avlöpte utan större smärta.
Gulliga sms ger mkt extra poäng!
TRäffade osså maken på jobbet...på en julfest hade vi varandra till bordet....men inget hände förrän på tredje daten helt enligt dating-proceduren....eller nåt!
Ni hade ju skrivit massor...så jag kommer ju inte ihåg ens hälften....Skickar en bamsekram till er allihopa!!!!