I vått och torrt och stiltje och orkan
Men greken var ju bara för underbar!!! Så härlig motvikt till alla halvnakna tjejer!!!! Maken blev nog lite avis jag när jag (o de andra tjejerna) satt o i princip vrålade...mer vrål ju mer bröstvårtor vi såg!! Hahahahaha!
Han var ju bara liiiiite för mkt!! Hahahaha! Störtskön motvikt!
Klart att det skulle finnas ett riktigt smörigt manligt sexobjekt med i finalen...kvinnliga sexobjekt var det ju hinkvis med!
Skulle kanske inte ta i en sådan kille ens med tång om man träffade honom medans man var singel.....ja jo...kanske för en testkörning ...hahahahha!
Men den stackarn kunde nog gott behöva våra vrål....med tanke på alla vaxning han måste ha blivit utsatt för! Hahahahahah!
Iprenmannen/smurfmannen var faktiskt lite läskig....hahahaha vad tillförde han eg!! Hahahahaha!
Blommis: Vilket microdrama! Tur att hon fortfarande har sug för grädde!
Om man blåser i nosen på henne....ploppar inte tattungarna ut i andra ändan?
Nallis: Vilken sötnos!
Ja syrrans man....han är def ett kapitel för sig.....brrrr! *försöker skaka av mig obehagskänslorna*
Andbeyond: Ja jag har tänkte på det där många gånger....syrran har själv osså sagt det att hon hade haft det mkt bättre själv...o jag försöker ju peppa henne...men beslutet måste vara hennes. Så ja...när hon väl bestämt sig så stöttar jag! O det vet hon.
O nä...helt rätt Lanovia, han är inte ens värd energin av ett minus.
Vi får starta en stödklubb för alla bra baciller kanske!