I vått och torrt och stiltje och orkan
Hoppas att herr Blommis har kommit hem så du får en riktig axel att gråta mot! *kramar mera*
Rabarbersvaj....bra ord!!
Lanovia: De vinst-kr gick till gott ändamål må jag säga! Hoppas att vovven har mindre ont i natt så att ni får sova ordentligt.
Andbeyond: Vilken mysig dag!! Kul att prova nya saker tillsammans!
Ninnis: Va mysigt du verkar ha haft det! Hahahah de där svarta ögonen....hihihihi!
Nallis: Sov o ät o försök att njuta av varje sekund inför bröllopet! Det är en skön känsla att veta att man inte proppar i sig en massa onödiga hormoner!
Tjejkvällen var kanon!! Vi lagade mat, bastade, tittade på gamla foton...hahhahaha sicka galningar vi är...jag gör minst EN ful grimas på varje fest! Sen spelade vi rockband tills jag fick blåsa på tummen o stupade i säng kl 2....de andra flickorna höll igång ända till kl 4.
Maken hade inte fattat att jag skulle iväg så han tittade på film enda tills jag gick till bilen.....sen hade han inte lyssnat så han hade missat jag skulle sova över.....så det blev extra många dagar utan mys.....o ja.....jag har ju mina hormoner så jag är ju inte svår för 5 öre....så han får ta initiativet....så här har det varit "torka" i nästan en vecka nu.....känner mig ytterst oattraktiv o ömklig.....förtroendet är på nergrävd nivå.....
Maken sitter o tittar på ytterligare en film nu.....tur att man fick social samvaro med flickorna.