I vått och torrt och stiltje och orkan
Hörni, det där ctrl c, vad gör det? För jag ser inget hända när jag trycker på de knapparna? Jag markerar och kopierar med muspekaren...
*prövar*
Hörni, det där ctrl c, vad gör det? För jag ser inget hända när jag trycker på de knapparna? Jag markerar och kopierar med muspekaren...
*prövar*
c
Ah! Tack, man ska alltså markera först...*känner mig som det datafån jag är*
Nu skajag pröva bara för det....Ah! Tack, man ska alltså markera först...*känner mig som det datafån jag är*
Nu skajag pröva bara för det....Ah! Tack, man ska alltså markera först...*känner mig som det datafån jag är*
Nu skajag pröva bara för det....
ojsan...titta hur det går om man råkar fastna med tangenten på ctrl v...
Nä, hörni, det är nog bäst att jag bara kopierar som jag brukar...
Kolla!!!!! Jag GJORDE DET! och dessutom insåg jag att man visst kunde markera med ctrl a också.
haha! Snart behöver man ingen mus annat än den egna...
Men GAH vad irriterande!
Var är Ingis idag?
Hihi! Ja...jag undrar om hon inte sa ngt om den här veckan, men det har jag glömt vad det var....................
Om ni bara visste hur mycket jag behöver städa här, mer än sitta och bara sitta!
Det är dammråttor lika stora som kattungarna lite här och lite var råkade jag se.
Ja VARFÖR kan man inte städa en gång för alla!