I vått och torrt och stiltje och orkan
*vink vink*
Åh vad gott med kaffe och macka. Jag var väldigt hungrig.
Vad gör ni?
*vink vink*
Åh vad gott med kaffe och macka. Jag var väldigt hungrig.
Vad gör ni?
Va? vad har jag nu missat?
Haha! I tanttråden är det minst två som gärna stryker över åtminstone en syster av flera på den magneten! :-d
Vi hade ett snack om det inatt.
Men det var en gullig present!
vad är det du ska göra idag som ska träffa psykfallen?
Oj många ärenden att lösa! Ibland går det så LÄTT med presenter och ibland så dåligt!
Eller när man MÅSTE hitta ngt fint att ha på sig för amn ska på fest. Hittar man något då eller??
Nä, ganska sällan!
Men när man ska köpa vinteroverall och inte ens ha r råd med DEN, DÅ hittar man fina fina klänningar och skor...
Ååh, är du redan i v 17 Ore! Shit vad fort de känns som det går...
Har du kollat dina järnvärden?
Jag läser så gott det går i andra tråden, men et är så mycket som pågår så man tar sig inte riktigt in där känner jag, det märks att många verkligen känner varnadra sedan riktigt länge.
Inom 24 timmar är det väl? eller står det 36 i på ditna stickor?
Länge sedan jag använde dem nu märker jag...
jaaa, mellan 24-48 timmar har man visst på sig står det här:
www.villhabarn.nu/tre_satt.asp
Härifrån har jag köpt storpack med tester förut. Har köpt av ngn annan firma med, som jag inte minns nu.
...för jag är lite tankspridd... *önsketänker*
Ninnis: ja det ÄR ju verkligen mer som en fingervisning detta med testerna känns det som. Och ändå så kritiska 12 timmar som det verkligen gäller att det finns simmare på...
Min läkare sa att jag skulle skita i de där egna testerna nu, då de ändå ofta visar lite väl sent..
Jag tror verkligen numera på detta med sex INNAN utslaget, och naturligtvis när det ger utslag också helst. Det där med 48 timmar skulle kanske också kunna ha at göra med att man ju kan ha någon mer follikel på g?
Jag tror ni hade mys på jättebra tid, så det så.
OCH nu har ju pergonbörjat styra upp saker och ting så ni har bättre chans att veta vad för dagar det är fråga om.
I praktiken blir det ju typ en femdagarsperiod då det är bra att se till att det doseras med lite jämna mellanrum...