passionsblomman skrev 2009-08-15 21:32:53 följande:
Ingen mer indian än här.
*visslar vidare här nere i sanden*
Och välkommen hit Olivia!
Ninnis, åh va roligt jag hade åt dina tågspam igår!

Skulle velat höra det där samtalet med din man...

Hoppas han blev rejält överraskad och glad när du klev in på kontoret sen!
Jenny, Gränna är ju alltid trevligt! Åkte förbi själv där för någon månad sedan och köpte polkagrisar med saltlakrissmak. De är godast!
Man kan ju fråga sig vad jag gör upp i denna arla morgonstund en söndag som denna? Dels beror det på att en av våra katter har väldigt svårt att skilja på vardag och helg, begreppet sovmorgon tycker hon är knepigt och kan inte förstå varför man inte kan gå upp vid samma tid varje dag. Dels beror det också på att jag hade svårt att sova för miljoner tankar snurrandes i huvudet. Vi hade nämligen bestämt att ta ett graviditetstest här på morgonen och nu sitter jag här och fattar absolut ingenting... Det var nämligen positivt!!!! Shit pommes frites...!
Jag var så säker på att det skulle vara negativt eftersom jag testat med ÄL-test utan att ha fått något utslag. Så antingen har jag haft ÄL ändå ungefär när den borde ha varit och är i så fall i typ vecka 7 eller nåt (hissnande tanke..!). Eller så har jag haft ÄL myycket senare (slutade med ÄL-test på dag 30 då jag gav upp hoppet) och är i så fall mer nygravid.
Är så fantastiskt fantastiskt glad!!!

Men jag förstår inte hur det gått till...