Men hörrö,Realease me, den börjar jag grina av UTAN vidare anledningear i min tillvaro! Det finns gott om sådana låtar dessutom, som det intte har varit så smart att lyssna på så här i hormontider...
Fast, som vanligt är det ändå lite skönt att få lätta på trycket lite, genom den där ögonventilen.
Den här är min värsta just nu-bölar VARJE gång för att den har något i sin ton...
Ninnnis skrev 2009-06-26 10:38:55 följande:
Jag vet, Blommis! Jag vågar liksom inte känna efter heller, med risk för att det bara är inbillning (alternativt indiantecken) så jag ignorerar alla känningar i och kring tjejmagen.Har intalat mig att det är helt ok om det inte blir något den här gången, eftersom vi har en lång härlig semester framför oss (då vi till och med har möjlighet att pricka rätt). Men när jag nästan började lipa på Öresundsbron imorse för att det kändes som att indianerna kom och "Release me" spelades på radion så undrade jag vem jag försöker lura... Så ni är hjärtligt välkomna ner till mig i sanden, så lovar jag att informera er om eventuella framsteg i endera riktningen när det blir aktuellt.