I vått och torrt och stiltje och orkan
Ja Halleluja!
lanovia 08 skrev 2009-07-27 14:14:14 följande:
Ja Halleluja!
lanovia 08 skrev 2009-07-27 14:14:14 följande:
Jaaaaa! fast det ÄR faktiskt inte alls rosa-det bara ser ut så på bilderna. Det är mernågon bruten nyans som ligger åt lite snd/vanilj/beige -helt omöjligt att förklara! .-o det är inte en kall ton, som ros, utan varm. Det vore väldigt vacjkert med rosor i aprikos och orange toner där...
Fast vilka färger som helst går. Det är en neutral färg.
(fast för mig hade det gärna fått vara rosa, men sambon blev glad...)
Jaaaa, nu när det INTE var rosa, så lär det aldrig bli det heller. De målade om det -07, så det hade han ju knappast gjort om, men ALLA grabbar som sett det har sagt"ska DDU bo i ett rosa hu?" till honom...
Nå´t konstigt är det med det där...
Klätterrosor,det kan man inte få för många av...
In i sängkammaren med dig! Er menar jag! NU är det läge att ha sex så det står härliga till. Precis som Lanovia säger. För det där svaga strecket kan VIPS bli ett starkt och det ska redan finnas simmare därinne då!
Vilken dag är du på i cykeln?
Jenny står brud 090801 skrev 2009-07-28 10:15:02 följande:
Lanovia: mina största sympatier! Det är vedervärdigt att må illa och spy.
Jag klarade mig ändå hyfsat men det var dagar då jag levde på frukt för nektariner-som jag nästan aldrig äter annars var bland det enda jag fick ner.
Försök att äta mat som inte är så kraftig och tung så tror jag det blir lite lättare. Kan också vara bra att knapra på lite knäckebröd eller så strax innan maten så magen får tjuvstarta lite.
Vilken dag började din senaste mens? Det är dag ett i din cykel den här månaden. Jag fick tex mens den 19 denna månad och är alltså på dag 10 idag.
Som det står på testen stämmer, MEN blamin läkare säger att ibland får man det där utslaget lite väl sent( du vet ju inte exakt när på dygnet det började med maxutslag, då skull eman behöva testa flera ggr per dygn) Och eftersom spermierna lever i upp tilltre dagar så är det väldigt bra att starta lite innan äl för att veta att man inte missar starten så att säga.
Jenny står brud 090801 skrev 2009-07-28 11:01:55 följande:
Om du är på dag 11 och ni gifter er på lördag så kan din sambo isåfall glömma bröllopsnattsbebis om det är det han tänker sig. Det är sannolikt att du får äl alldeles nu när som helst. dvs dag 12,13 eller 14. i synnerhet som testet redan visar ett svagt streck. Så vill ni ha chans på vad som ändå måste betraktas som bröllopsbebis så är det hög tid att tjuvstarta.
Att det sedan KAN vara läge även lördag, då det är dag 15, det gör ju det hela extra angeläget på er bröllopsnatt...
Jenny står brud 090801 skrev 2009-07-28 11:24:16 följande:
Skojar du! Oregelbunden suger!
Jenny står brud 090801 skrev 2009-07-28 11:44:17 följande:
Ja, helt enkelt!
Du verkar ha ungefär som jag.
För mig har stickorna visat utslag alltifrån dag 11 till dag 27.
Det blir dyrt efter ett tag!
Lycka till hur som helst.
Jenny står brud 090801 skrev 2009-07-28 11:52:12 följande: