Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Kan jag ta tillbaka inbjudan?

Det är ju solklart att det är slutet på vänskapen. Det är ju "göra slut" du vill TS eller hur? ja, kan kan du väl, men det är ju verkligen ett statement som är minst lika tydligt som att säga "dra åt h*e och försvinn ur mitt liv"
    Känner du att hon förtjänar det och att detär så långt du vill dra det, så är det ju bara att agera på det. Det är bara du som kan avgöra den saken.

• passionsblomman

Jamen dåså. Då vet du ju vad du vill.

Sådana beslut tar man ibland.

soffi73 skrev 2009-05-18 20:06:04 följande:
    Ja jag känner nog att jag faktiskt maste ringa henne och säga som det är och att jag känner att det är bäst att hon inte kommer....jag känner mig helt totalt obekväm med hela situationen pga alla saker som kommit fram att hon sagt och gjort och dessutom undrar man ju varför hon överhuvudtaget vill komma pa bröllopet när hon nu uppenbarligen inte gör nat annat än pratar skit bakom ryggen pa mig. Att det skulle betyda att vi inte skulle ha kontakt i framtiden är underförstatt nästan, men ärligt talat känns det faktiskt som om att jag kan leva utan henne som min " vän". Den konsekvensen är jag beredd att ta.Tack för alla era asikter och rad!!
Svar på tråden Kan jag ta tillbaka inbjudan?