Morgongåva till min man MAX 10.000???
Va skall jag ge min man? Vill ge en upplevelse som vi kan göra tillsammans eller något annat fint som varar ett tag..Ge mig era tips
Va skall jag ge min man? Vill ge en upplevelse som vi kan göra tillsammans eller något annat fint som varar ett tag..Ge mig era tips
Letat i en tidigare tråd men inget där var vad jag letar efter...så fler tips önskas...
Funderar på att göra en heldag med spa, middag, ridtur etc...eller kanske en hel helg? Fylld av mys och sköna aktiviteter?
Tack för alla förslag...foton har jag redan tagit tidigare...han har gratis mc-kort om han vill och vi bor i lägenhet än så länge:( men BRA förslag tjejer
Spännande, helikopter flög vi när vi förlovade oss :D suck...funderar på en äventyrsdag...eller boka in nån resa med lite spa...men super bra tips...gillar när ni kommer med lite annorlunda grejer...gärna sånt man kanske inte annars gör...
Mörk Ängel, jag har funderat på klocka men vet inte riktigt då han aldrig använder klocka, och har inte gjort det under våra 11 år tillsammans :( Men jag är helt klart inne på det...
Hamåsa... Tycker det är ganska lagom...Han köper alltid så fina saker till mig och det behöver inte vara något dyrt men för att göra något annorlunda behövs kanske en liten större budget vid detta tillfälle...Men självklart, kan jag hitta något för 1000 kr är det lika bra det med...
Ja jag vet, man tycker ju det...Men han gillar massage, och han gillar åka båt, han har ingen direkt "hobby". Visst kan ju ge honom elektronik men det känns lite tråkigt som morgongåva, fast å andra sidan gillar han det ju:D
lillabruden -du har så rätt så rätt, du är inte snål. Men jag VILL ge min man något efter bröllopet. Men det blir något vi kan göra tillsammans...2 v på mig att köpa vad som köpas skall...får se exakt vad det blir. Han nämnde dock själv när jag frågade vad han skulle vilja ha i morgon gåva..att han hade gillat sexiga bilder på mig i underkläder...men asså njae...har ju redan något liknande
Puffar...ni sprudlar av bra idéer TACK! puffar för några mer innan jag slår till och köper morgongåvan...