Morgongåva till min man MAX 10.000???
Va skall jag ge min man? Vill ge en upplevelse som vi kan göra tillsammans eller något annat fint som varar ett tag..Ge mig era tips
Va skall jag ge min man? Vill ge en upplevelse som vi kan göra tillsammans eller något annat fint som varar ett tag..Ge mig era tips
Letat i en tidigare tråd men inget där var vad jag letar efter...så fler tips önskas...
har du kollat liveit.se? där finns ju det mesta man kan hitta på i alla prisklasser.
Funderar på att göra en heldag med spa, middag, ridtur etc...eller kanske en hel helg? Fylld av mys och sköna aktiviteter?
secret box...
Jag ska ge min man en secret box. Ett album med sensuella och vackra bilder av mig i bröllopsunderkläderna. garanterat uppskattat!
Jag ska ge min m2b en intensivkurs för MC-körkort! Det kostar ca 10 000. Skulle det passa din man?
Som man kan jag ju säga att en redigt fräsig Weber grill hade varit coolt, men det beror ju på hur man bor och hur mycket man grillar.
Tack för alla förslag...foton har jag redan tagit tidigare...han har gratis mc-kort om han vill och vi bor i lägenhet än så länge:( men BRA förslag tjejer
Om jag hade då mycket till present till min gubbe, så skulle jag ge honom en helikopterflygning. Det hade han blivit överlycklig över.
Jag kommer att ge min man en vinrad jag hyrt för 1 år. han är otroligt vinintresserad så det blir helt kanon. Plus att han nästa vår kan köpa specialvin till ett förmånligt pris och det är bara delägare i den vingården som kan köpa just det vinet. =)