• längelevekärleken

Morgongåva till min man MAX 10.000???

Va skall jag ge min man? Vill ge en upplevelse som vi kan göra tillsammans eller något annat fint som varar ett tag..Ge mig era tips

• Svar på tråden Morgongåva till min man MAX 10.000???
  • längelevekärleken

Spännande, helikopter flög vi när vi förlovade oss :D suck...funderar på en äventyrsdag...eller boka in nån resa med lite spa...men super bra tips...gillar när ni kommer med lite annorlunda grejer...gärna sånt man kanske inte annars gör...

• hamåsa

OMG så mycket pengar. Varför lägga så mycket???

• miac
    Sobeit skrev 2009-05-18 18:42:49 följande:
    Jag kommer att ge min man en vinrad jag hyrt för 1 år. han är otroligt vinintresserad så det blir helt kanon. Plus att han nästa vår kan köpa specialvin till ett förmånligt pris och det är bara delägare i den vingården som kan köpa just det vinet. =)
    Hur fungerar det, kan man läsa om det på internet eller så?!? Min sambo e whiskey-fantast så det borde väl finnas något sådant också?!?
  • längelevekärleken

Mörk Ängel, jag har funderat på klocka men vet inte riktigt då han aldrig använder klocka, och har inte gjort det under våra 11 år tillsammans :( Men jag är helt klart inne på det...

• Sobeit

miac skrev 2009-05-18 18:58:52 följande:
    Hur fungerar det, kan man läsa om det på internet eller så?!? Min sambo e whiskey-fantast så det borde väl finnas något sådant också?!?

Här nedan är länken till sidan för vinraden. Det är lättare att du får läsa själv än att jag ska försöka förklara. =)

http://www.vingardar.com/fragor/vinradshyra/9.html

Jag vet dock inte om det finns nå liknande för whiskey.

• längelevekärleken

Hamåsa... Tycker det är ganska lagom...Han köper alltid så fina saker till mig och det behöver inte vara något dyrt men för att göra något annorlunda behövs kanske en liten större budget vid detta tillfälle...Men självklart, kan jag hitta något för 1000 kr är det lika bra det med...

• Panzerfaust

Sveriges enda whisky produceras i Mackmyra och de har vad jag vet både guidade turer och provsmakning. Ligger utanför Gävle.

• FelizLane

men alltså.. jag tror du ska ge något som han verkligen gillar. Menar spa-helgen kanske egentligen är något för dig. Min karl skulle självklart göra det om han fick det, men det är nog inte hans grej egentligen.. Vad gillar han att göra? Vad gillar han verkligen liksom. Du har ju ganska stor budget så nått borde vi ju kunna hitta på åt han :D

Svar på tråden Morgongåva till min man MAX 10.000???