Morgongåva till min man MAX 10.000???
Va skall jag ge min man? Vill ge en upplevelse som vi kan göra tillsammans eller något annat fint som varar ett tag..Ge mig era tips
Va skall jag ge min man? Vill ge en upplevelse som vi kan göra tillsammans eller något annat fint som varar ett tag..Ge mig era tips
Spännande, helikopter flög vi när vi förlovade oss :D suck...funderar på en äventyrsdag...eller boka in nån resa med lite spa...men super bra tips...gillar när ni kommer med lite annorlunda grejer...gärna sånt man kanske inte annars gör...
OMG så mycket pengar. Varför lägga så mycket???
En klocka kanske.
Mörk Ängel, jag har funderat på klocka men vet inte riktigt då han aldrig använder klocka, och har inte gjort det under våra 11 år tillsammans :( Men jag är helt klart inne på det...
Här nedan är länken till sidan för vinraden. Det är lättare att du får läsa själv än att jag ska försöka förklara. =)
http://www.vingardar.com/fragor/vinradshyra/9.html
Jag vet dock inte om det finns nå liknande för whiskey.
Hamåsa... Tycker det är ganska lagom...Han köper alltid så fina saker till mig och det behöver inte vara något dyrt men för att göra något annorlunda behövs kanske en liten större budget vid detta tillfälle...Men självklart, kan jag hitta något för 1000 kr är det lika bra det med...
Sveriges enda whisky produceras i Mackmyra och de har vad jag vet både guidade turer och provsmakning. Ligger utanför Gävle.
www.mackmyra.se/
Glömde länken.
men alltså.. jag tror du ska ge något som han verkligen gillar. Menar spa-helgen kanske egentligen är något för dig. Min karl skulle självklart göra det om han fick det, men det är nog inte hans grej egentligen.. Vad gillar han att göra? Vad gillar han verkligen liksom. Du har ju ganska stor budget så nått borde vi ju kunna hitta på åt han :D