• längelevekärleken

Morgongåva till min man MAX 10.000???

Va skall jag ge min man? Vill ge en upplevelse som vi kan göra tillsammans eller något annat fint som varar ett tag..Ge mig era tips

• Svar på tråden Morgongåva till min man MAX 10.000???
  • Sommarpar

för 10 000 kr så hade jag nog kollat upp en resa/weekend till skottland. då kan ni dricka massa spännande wiskey sorter...

• Aleta

killgrej?
    Min man skulle nog inte ha blivit så speciellt glad för racing, däremot jag kanske.
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2009-05-19 17:18:44 följande:

äsch...ge honom en riktig kill grej!ta med honom till nån racing bana och låt han få prova massa fina bilar eller något:) min kille skull smälta av en sån grej:)hans dröm är ju dock att äga en porsche....
  • MyochErlend

Jag ska ge min blivande ett fallskärmshopp.. och så ska jag köpa ett til mig senare så ska vi hoppa :) För båda blir det ca 6000 kr. :)
    Åh !!!!!!! Så spännande !!!!!!!

• JustMeAndMyLove

Tycker ni om natur?
    Finns en björnsafari i hälsingland som jag tittat på till mammas 50 års dag.
    5500 kostar det för två personer, all inklusiv med boende och mat i två nätter tror jag. Man får gå med en guide för att se vilda björnan, verkade rätt mysigt :)

Kan kolla upp vart det var jag hittade det om du är intresserad!

• passionsblomman
    ...and then you´ll know why the birds sing!

Som vi brukar säga.
    MyochErlend skrev 2009-05-19 22:44:28 följande:
    Jag ska ge min blivande ett fallskärmshopp.. och så ska jag köpa ett til mig senare så ska vi hoppa :) För båda blir det ca 6000 kr. :)Åh !!!!!!! Så spännande !!!!!!!
  • Panzerfaust
    MyochErlend skrev 2009-05-19 22:44:28 följande:
    Jag ska ge min blivande ett fallskärmshopp.. och så ska jag köpa ett til mig senare så ska vi hoppa :) För båda blir det ca 6000 kr. :)Åh !!!!!!! Så spännande !!!!!!!
    www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/5342032/Skydiver-survives-6000ft-fall-without-parachute.html

Njaaaaaa, den här gubben brände all tur i oturen man kan ha i samband med ett fallskärmshopp.
  • passionsblomman

Det är för att undvika sånt där som det finns ngt som heter cypress, som under en viss höjd skjuter skärmen automatiskt, om man skulle tappa koll på höjden-vilket straffas STRÄNGT på ett hoppfält.

När mammor till fallskärmshoppare får höra om den där automatsäkerhetsgrejen, så brukar hopparen i fråga rätt snabbt ha fått en sådan...(som är dyr, men en livförsäkring)

Panzerfaust skrev 2009-05-20 00:22:13 följande:
    www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutt...Njaaaaaa, den här gubben brände all tur i oturen man kan ha i samband med ett fallskärmshopp.
  • lillabruden

är det inte en gåva i sig att bli hans fru....eller är jag snål?

• källnatös

En luftballong färd för er båda!

• längelevekärleken

lillabruden -du har så rätt så rätt, du är inte snål. Men jag VILL ge min man något efter bröllopet. Men det blir något vi kan göra tillsammans...2 v på mig att köpa vad som köpas skall...får se exakt vad det blir. Han nämnde dock själv när jag frågade vad han skulle vilja ha i morgon gåva..att han hade gillat sexiga bilder på mig i underkläder...men asså njae...har ju redan något liknande

• lillabruden
    längelevekärleken skrev 2009-05-22 10:21:14 följande:
    lillabruden -du har så rätt så rätt, du är inte snål. Men jag VILL ge min man något efter bröllopet. Men det blir något vi kan göra tillsammans...2 v på mig att köpa vad som köpas skall...får se exakt vad det blir. Han nämnde dock själv när jag frågade vad han skulle vilja ha i morgon gåva..att han hade gillat sexiga bilder på mig i underkläder...men asså njae...har ju redan något liknande
    jo jag skojade bara lite

hhmm.... ok men om det är typ sånt han gärna skulle vilja ha....varför inte en foto-session med er båda i lite sexigare stil?
    Jag hade tyckt det var ganska tändande faktiskt
  • turannim

TORPARNS hästturer i Hälsingland!
    DU kan skräddarsy din egen resa med häst å vagn,tandemcykel,kanot, m.m
    TORPARN själv är en upplevelse bara han i sej
    Ni kan som ETT av många exempel åka häst å prärievagn ut i "geografin" och välja sen OM ni vill äta i skogen ,,lyssna på trubadur vid en trolsk liten tjärn, eller kolla in när näcken spelar ELLER kan du få din man "kidnappad" av en "kvinna" där ni sitter vid brasan,,en kvinna av "olika" slag,du väljer själv,, OM ni gillar spexiga "grejer"
    Ni kan bli avsläppta för övernattning i "koja" / stuga i skogen där ni får frukost på säng och sen kan ni välja om ni vill paddla tillbaka i VACKRA Voxnan eller häst å vagn eller cykla tandem ,,
    Kan berätta mycke mer OM det verkar av intresse!!!

• Miss Biii

Åhhh, det ska bli en upplevelse i en ferrari el liknande för min m2b!!!

Emelieca skrev 2009-05-18 18:10:05 följande:
    har du kollat liveit.se? där finns ju det mesta man kan hitta på i alla prisklasser.
  • Sobeit

Jag fick hem certifikatet med mannens hyrda vinrad igår. Jag VET att han kommer bli jätteglad. Sedan ska jag ge honom en finare flaska vin oxå. =)

• Dolly 1

Jag tänker ge honom en biljett till Takida som uppträder i Borgholms slott i slutet av Juli, självklart köper jag en till mig själv också...

• längelevekärleken

Puffar...ni sprudlar av bra idéer TACK! puffar för några mer innan jag slår till och köper morgongåvan...

Svar på tråden Morgongåva till min man MAX 10.000???