• Sobeit

Morgongåva till min man MAX 10.000???

Jag kommer att ge min man en vinrad jag hyrt för 1 år. han är otroligt vinintresserad så det blir helt kanon. Plus att han nästa vår kan köpa specialvin till ett förmånligt pris och det är bara delägare i den vingården som kan köpa just det vinet. =)

• Sobeit

miac skrev 2009-05-18 18:58:52 följande:
    Hur fungerar det, kan man läsa om det på internet eller så?!? Min sambo e whiskey-fantast så det borde väl finnas något sådant också?!?

Här nedan är länken till sidan för vinraden. Det är lättare att du får läsa själv än att jag ska försöka förklara. =)

http://www.vingardar.com/fragor/vinradshyra/9.html

Jag vet dock inte om det finns nå liknande för whiskey.

• Sobeit

längelevekärleken skrev 2009-05-18 19:21:16 följande:
    Ja jag vet, man tycker ju det...Men han gillar massage, och han gillar åka båt, han har ingen direkt "hobby". Visst kan ju ge honom elektronik men det känns lite tråkigt som morgongåva, fast å andra sidan gillar han det ju:D

När jag förhandskollade med min  sambo vilket han helst ville ha i morgongåva, en upplevelse eller en sak, så svarade han direkt. En SAK! En högtryckstvätt ..... visst är min sambo otroligt romantisk ...

• Sobeit

lillabruden skrev 2009-05-18 19:32:16 följande:
    *fnissar*min älskling sa 'Vad är det för nåt?!' men denna man tror också att man kan ha ett bröllop för 20 000kr all inklusive..... KOmbinera upplevelse och högtryckstvätt, spraya loss

Ja, det låter väldigt lika som min m2b. Man kan inte göra annat än älska dem .... hehe

• Sobeit

Jag fick hem certifikatet med mannens hyrda vinrad igår. Jag VET att han kommer bli jätteglad. Sedan ska jag ge honom en finare flaska vin oxå. =)

Svar på tråden Morgongåva till min man MAX 10.000???