Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Märkte att tråden som TS Prassen startade hade fallit ur. Öppnar upp den igen så vi kan fortsätta följas åt.
Ja, vi kan ju inte vara utan denna lilla mysiga tråd. :)
Prassen:
oj va kul det är att gå in här och se hur många 22 augusti brudar vi är
Vi har fått lite ändringar på våran festlokal som ska byta krögare så det är ett litet orosmoment men jag tror nog det ska ordna sig.
Nippran: Spännande med klänningen och att sy upp den borde inte vara en så svår grej att hitta någon att göra
Prassen - Nä, jag tror inte att det blir så svårt att hitta en skräddare. Men det kommer behövas en professionell eller mycket van person då det är broderier hela vägen ner. Brudbutiken.se var justa och har gått med på att dela på kostnaden för justeringen. De sa också att jag kunde skicka tillbaka den och få en ny fast då blir leveransdatum ca 17/7. Jag tror att jag skulle få tuppjuck om det skulle bli fel på den igen...
Hoppas att det ordnar sig med festlokalen!
Är aningen surmulen och nipprig. Det visade sig att m2bs kavaj till kostymen var fellevererad. Vi hade fått en helt annan modell på kavajen till kostymen så nu måste vi jaga firman så att det blir åtgärdat. Är nu väldigt glad över att vi var ute i mycket god tid när vi beställde våra saker från nätet.