Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 2
Vi har osa först den 31/7 och hittills är det 35 personer som kommer, av 96 personer. 10 st har avböjt. Jag tycker att det går en aningen trögt... :(
Men det kanske ger sig lite längre fram...
Vi har osa först den 31/7 och hittills är det 35 personer som kommer, av 96 personer. 10 st har avböjt. Jag tycker att det går en aningen trögt... :(
Men det kanske ger sig lite längre fram...
Jodå, det rullar som sagt på. Jag har fått min klänning justerad så nu passar den utmärkt, tösen har fått sin klänning och skor och är supernöjd, m2b har fått sin kostym efter lite fixande och den passar bra. Just nu ligger det lite lågt med planeringen men en större sak som är kvar är att fixa iordning cd med musik till festen.
Då förstår jag att du har haft fullt upp om ni har hållt på med renoveringen! Att flytta mitt upp i är tufft gjort!
Har du mycket kvar med bröllopsplanerna?
Nej, jag skulle inte försöka mig på detta :)
Nja, jag försöker ha koll. Det enda som jag känner att jag inte har koll på är hur många malar som flyger ut ur plånboken just nu...*S*
Jodå, musiken bör vi hinna få klart. Har nu beställt m2bs skjorta och slips och till helgen ska jag försöka få tummen ur att boka upp floristen. Det är en massa småsaker som man behöver ordna med hela tiden och jag får en lätt förvirrande känsla av "vad är det jag har glömt..." Vi behöver dessutom boka besök med VF och festlokalen för att gå igenom lite detaljer men det får bli första veckan på min semester...
Jag tror helt säkert att du får ordning på allt!
Är också irriterad över att så många ännu inte har svarat, mer än hälften :(
Jag vet att jag inte kommer att bli hippad förrän efter den 8/8...Och då infaller den tack och lov under min semester :)
Jag var iväg i fredags och kollade så att ringen var färdig, fick tjuvkika på den. Inget trassel där inte och mycket fin är den. Vi ska hämta den imorgon samt ett par hjärtörhängen till mig och tösen :)
Jag ska beställa brudbukett osv imorgon, ringa lokalen och VF för att boka tid för genomgång av detaljer.
Nja, känner mig aningen ratad och är lite tjurig på mina syskon. Än så är det bara ett av syskonen som kommer av 4 st. Troligen kommer det bara ett syskon :(
Nå, något kul att berätta är att vi har hämtat vigselringen idag. Den är så fin! Vi köpte även hjärtörhängen till mig och tösen.
Jag ska försöka att lägga upp en bild i morgon.