Inlägg från: Frulle |Visa alla inlägg
  • Frulle

Fråga prästerna 8

Nej då! Inte kan du gå vidare i livet när jag försvinner heller! Försök inte!!!

passionsblomman skrev 2009-06-30 21:15:36 följande:
    Mulle har sagt hejdå i tanttråden och avregistrerat sig. Fast det är klart, vissa av oss går väl vidare i livet...
  • Frulle

Here I am! Under nytt skynke!

(och jag har INGEN som helst aning om vad jag menar med "under nytt skynke"! Det lät bra tyckte jag!)

Aleta skrev 2009-06-30 19:44:50 följande:
    Vart tog Mulle vägen? (Sorry OT)
  • Frulle

hahaha men gud så roligt!

Aleta skrev 2009-07-01 13:40:23 följande:
    Tack och lov!Jag har faktiskt gått och deppat och klagat för min man att du var borta!
  • Frulle

Nån fröken är jag inte, så måste det vara något av dina alternativ så får det bli frukost. (som jag förövrigt avskyr)

Kjell Präst skrev 2009-07-01 13:41:50 följande:

För mig betyder "Frulle" två saker: "(Skol)fröken" och/eller "Frukost". I vilken kategori ska jag placera dig? Nåja, välkommen åter i alla fall!
  • Frulle

Ja den läste vi själva, men prästen höll upp texten i sin bok så vi kunde läsa "innantill"!

Jeez skrev 2009-07-07 12:20:50 följande:
    NN, jag vill älska digdela glädje och sorg med digoch vara dig trogentills döden skiljer oss åt
  • Frulle

haha tills livet skiljer oss åt??!
    Det bir ju lite konstigt!

Kjell Präst skrev 2009-07-08 10:26:26 följande:

"Så länge jag/vi lever" går bra, däremot fungerar inte till exempel "För evigt" eller "tills livet skiljer oss åt" som någon innovativt föreslog.
  • Frulle
    Ja micke frågade innan bröllopet om han kunde säga: Jag lovar att vara dig trogen tills det dyker upp något bättre!!

Kjell Präst skrev 2009-07-08 10:37:52 följande:
    Känns som om man vill täcka in alla eventualiteter, som att man kanske träffar någon bättre två dagar efter vigseln eller så
  • Frulle

Nää han fick inte, men OM han hade sagt det hade jag väl bara kunnat svara sanningen!? Aint gonna happend baby!

Kjell Präst skrev 2009-07-08 10:41:43 följande:

Fick han säga det? Och vad sa du i så fall i retur?
  • Frulle

Ja jag är förvånad!!

Kjell Präst skrev 2009-07-08 10:51:31 följande:

Dum fråga från mig
  • Frulle

Hur skär en präst?? Vågräta bitar?

Kjell Präst skrev 2009-07-08 12:49:57 följande:

Du skär väl på prästvis? Som man får lära sig på Pastoralinstitutet?
Svar på tråden Fråga prästerna 8