kjol & linne till tärnor ?
skulle det se bra ut tror ni?
vi ska ha borgerlig vigel utomhus i maj...
dels så känns det som att dom kanske har mer användning av det sen "efter"...
skulle det se bra ut tror ni?
vi ska ha borgerlig vigel utomhus i maj...
dels så känns det som att dom kanske har mer användning av det sen "efter"...
ingen som tycker något?
Kan absolut funka. Allt beror på stilen på det
Låter tjusigt. Eller en tjejig skjorta
en kortärmad skjorta låter också bra...
Ja det kan man väl ha! Och förövrigt så är det ju många av de där jättefina festblåsorna man ser i vissa butiker, som faktiskt är tvådelade, med en lite korsettliknande överdel eller hur jag ska säga, och så kjol.
Ett sådant plagg kan ju verkligen utgöra en bra del av en framtida festgrderob, då man kan kombinera de olika delarna med väldigt mycket annat.
Så man kan ju vara väldigt uppklädd fast det är två delar.
Jaa... det var det jag tänkte... man har ju mer användning av kjol och linne, än en klänning... så känner jag i alla fall!
Absolut! Jag skulle gärna klä mig i någon sån där fin...
kan lägga upp bilder på kläderna jag tänkt mig i mitt galleri så får ni se...
nu ligger bilderna upp i mitt galleri...
fast kjolen på bilden, ska bli i svart istället...
och sen det gröna linnet till.. så matchar dom färgtemat också!
De kan du väl ha? Har du frågat tärnorna?
passionsblomman: har inte ens frågat dom tänka tärnorna än om dom vill vara tärnor... men den ena har jag "råd-visat" sakerna för... och hon tyckte att det såg bra ut... men sen vet man ju aldrig hur det låter när HON ska ha dom på sig...
Hihihi, nej det har du förstås rätt i.Jag tror det blir bra iallafall.
passionsblomman: nej det återstår ju att se vad hon säger då! men det är ju inga dyra saker jag har sett ut.. kjolen kostar 149, tror jag, och linnet kosta 98..
så det är ju ingen superdyrklänning dom måste köpa för flera tusen som dom sen avskyr...
tänkte faktiskt fråga den ena idag när hon kommer hit, och den andra imorgon när jag träffar henne... känner mig lite nervös faktiskt!
Tycker att kläderna är fina, men kanske lite för alldagliga?
Men är det OK med tärnorna tycker jag att ni ska köra på det. Tycker personligen att tärnornas åsikter är viktiga, de ska ju känna sig lite extra fina.
JS76JS: Jo.. lite väl vardagliga kanske dom känns.. har du några tips på hur man kanske han "piffa" upp dom med accecoarer?
Tycker de ser jättefina ut! Definitivt något som tärnorna kan använda vid andra tillfällen också.
Vill du piffa upp dem lite kanske du skulle kunna ge dem varsitt halsband i present att ha till? Smycken piffar alltid upp!
Ja, antingen accessoarer, eller kan du ju välja en lite glittrig eller på annat sätt festligare top/linne om du vill höja festnivån lite.Det brukar gå att hitta till väldigt bra priser, oh är ju tacksamt sedan både till jeans och finkläder.
jag tycker också att det var fina kläder, men kan hålla med om att de är liite alldagliga...kanske något lite glittrigare/glammigare linne eller kjol...spelar ju ingen roll så, men lite mer bröllop/fest aktigt kanske...
annars så är idén jätte bra...ska framföra det till mina tärnor...och se vad de tycker om den saken...=)
Tack för tipsen...
man kanske skulle kunna köpa någon såndär "hår-dekorations" blomma som det både finns snodd och nål till, och kanske sätta den på toppen, eller i håret...?