Inlägg från: giz83 |Visa alla inlägg
  • giz83

Rosen flyter ju upp hela j*kla tiden!!

har du provat att knyta fast en tung sten eller annat o täcka med silversanden som du har?

om du inte vet hur du ska knyta fast den så ta en nål och sy fast tråden i själken och sen knyt runt stenen eller vad det nu blir du använder
    eller så använder du dig av oasis...det flyter väl inte? och se till att den är genomdränkt med vatten innan du häller på för flytljusen så den inte "dricker upp" allt vatten....=)

vet inte hur värdefulla de tipsen va, men det är kanske iaf värt att prova...

• giz83

ja men det där med spiken låter väl inte så tokigt...
    men frågan är ju om en spik räcker, eller om du måste ha fler?!

och blomman behöver du inte oroa dig så mycket för...den är ju redan avklippt så den kommer ju inte växa mer, men det kan ju vara bra så den inte vissnar eller ser lessen ut iof...

passionsblomman...vad tror du?

• giz83

ja det där lät verkligen jätte fint...skulle verkligen var fint om det bara flöt en ros i vasen...ooo ska nog ha det som ett tips till hur jag ska göra...hihi

• giz83

w2b---> va mysigt..hihi
    du får berätta vad som hände sen...hihi

• giz83

w2b--> vilken underbar m2b du har...{#lang_emotions_sunny} ja det hade ju varit skoj om man fått nått i den stilen i söndags...{#lang_emotions_yell} men det vart det inte...*suck*

det var så mycket annat som hände så jag blev inte firad...*snyft*

vet inte ens om han var medveten om att jag var lessen över det.

men men...det kommer nästa år också...hihi

*kärleken är evig*
Svar på tråden Rosen flyter ju upp hela j*kla tiden!!