• F A M E

Uppsalabrudar - del 4

Ja ha då tjejer då kör vi slut spurten snart för vissa utav oss.

Maj:
    Jacobsen 2/5

Juni:
    Greta1980 6/6
    lottis77 27/6

Juli:
    Sobeit 11/7
    F A M E 31/7
    mia8 25/7

Augusti:
    Mois81 1/8
    Brud 2009 8/8
    u och s 2009 8/8
    Monkay 15/8
    Caroline 31/8 -09

September:
    Igia 19/9

tidigare tråd.
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html del
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3170345.html Del 2
    brollopstorget.se/Forum-5-61/m3299572-34.html del
    Del 3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 08:25
    Kaif 18/7
    Hawaiiii 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4
  • Igia

Vad roligt! Skönt att det blev klart!

F A M E skrev 2009-05-28 10:48:20 följande:

Tjhiooo nu är våran präst spikad, blir den vi hoppades på.
  • Igia

FAME: Var det du som hade köpt bröllopsboken? Hur många personer kan skriva i den. Det är ju typ 72 sidor, men är det 72 olika personer som kan skriva?

• brud2009

Vi har osa på måndag och det är väl ca 25 st som inte har svart änn! Vissa tror säkert att de inte behöver svar för att det är så självklart att de kommer, det irriterar mig då jag tycker att man alltid ska svara ordentligt!!!
    Jaja, jag tänker i alla fall fråga efter osa genom att säga ex. osa va ju i måndags hur va det nu tänkte ni komma eller???? så hoppas jag att de känner sig lite dumma Skulle helst bara skippa att fråga men jag måste ju veta hur många som kommer, kan ju bli väldigt knasigt annars

F A M E skrev 2009-05-28 08:02:32 följande:

Vi har osa strax och fortfarande ca 10 st kvar. Var gör man efter osa, ska man ringa och fråga??? hur skulle ni göra?
  • brud2009

Ska åka till Stockholm i morgon med min tärna för att först och främst leta klänning till henne. Någon som har förslag på affärer som vi ska gå till???

• Sobeit

Idag var jag och provade min brudklänning efter att den sytts in och det visade sig att den behöver sys in lite till. =) Korsetten håller in en del och eftersom jag har min mens nu och därför +2 kg i vikt så måste den sys in lite mer. Eftersom all min extravikt nu sitter på magen och i nuläget kan inte klänningen snöras ihop mer så blir det en ny slutprovning där hon gör ev ändringar medans jag väntar.

Och brudskorna har jag hämtat idag. Tillsammans med 2 broscher. Jättefina. Och sååå sköna.

Ikväll ska sambon skriva ut vigselprogram så jag kan börja montera. Samt skriva ut omslaget till festprogrammen så jag kan börja fixa med det oxå.

Nu händer det en hel del saker! =)

• Sobeit

Glömde att skriva att jag hämtat ut barnens näbbskor och de passade jättebra. Ytterligare en sak som är klar!

• lottis77

Hur många har bliviit hippade? Jag fick min i lördags! Hade världens bästa dag!

• F A M E

Nej de är ca 75 st om jag har nu räknat rätt.

Igia skrev 2009-05-28 11:40:57 följande:
    FAME: Var det du som hade köpt bröllopsboken? Hur många personer kan skriva i den. Det är ju typ 72 sidor, men är det 72 olika personer som kan skriva?
  • F A M E

Ingen hippa för mig här inte, kul att du har gott ner så mycket sobeit.

Har ingen aning vart du skall leta brud2009, angående klänningar i stockholm.

• Sobeit

F A M E:
    Tack! Ja, jag är rätt nöjd. Nu börjar kroppen komma tillbaka i sin "normala" form efter senaste graviditeten, men det har tagit drygt 1 år.

lottis77:
    Jag har inte blivit hippad ännu. Och ärligt talat så kan jag känna attd et inte gör något om jag inte blir det. Men det är kanske för att inte bli besviken om det inte blir någon. :-P

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4