Helsingborgare! tråd 2
Förra tråden stängdes av för svar så jag lade upp en ny så vi kan fortsätta diskutera! =)
Förra tråden stängdes av för svar så jag lade upp en ny så vi kan fortsätta diskutera! =)
Kanske ska lämna in klänningen drä för ändring, ska nog dit en runda imorgon.
Helsingborgare! Hur går det?
Själv har mannen och jag varit på Sofiero blomster och bokat bukett och corsage. Fick höra av en bekant att de skulle vara bäst i stan på dylikt när jag berättade, så utan att ha sett slutresultatet känner jag mig fånigt nöjd
Hur mycket kostade det? Är nyfiken!!!Lovecats skrev 2009-06-22 16:04:22 följande:
hej helsingborgare!
jag gifter mig nästa lördag (4/7) wihiiii! Måste bara rekommendera Lyxxa på Väla (jag vet att många andra har pratat gott om dem, det var därför jag drog med mig mannen dit). De var supertrevliga och proffsiga!
kramar
tack
Lyxxa är guldsmed/smyckesaffär, vi köpte våra vigselringar där. Fick massor av hjälp, tips och inspiration att välja, och det var ingen som helst press från säljaren att välja dyrare eller köpa överhuvudtaget (som man annars ofta känner med folk som är väldigt säljinriktade). Man kan köpa en färdig modell, välja till ändringar eller skapa nåt helt eget.
vi köpte silverringar, jag blev först helt såld på dem med mattad yta men vi fick veta av säljaren att det nöts ganska fort och blir blankt (man kan iofs lämna in dem och få ytan mattad igen men det kan behöva göras ofta isf) så då blev det ringar som var blanka från början.
Någon mer som drömmer konstigt? Inatt drömde jag om att vi var helt försenade o jag hann inte sätta upp håret eller sminka mig och inte blev vi fotograferade heller!!!!!! Var helt slut i huvudet när jag vaknade...