• alexandraopatrik

Helsingborgare! tråd 2

Förra tråden stängdes av för svar så jag lade upp en ny så vi kan fortsätta diskutera! =)

• Svar på tråden Helsingborgare! tråd 2
  • Maddiz82

Nope men jag ska göra hår och make på saks de verkar
    jätte duktiga där. Såg dem på bröllopsmässan i år.
    Jag får betala 1800 för det. Och då ingår provuppsättning.
    Såg att du skulle gifta dig i Raus ka det ska jag med.
    Visst är det underbart vacker.

• lingon82

Det var ju ett vettigt pris, Maddiz82. Det gäller nog att kolla runt lite, så man vet vad man får.

Jag har ingen erfarenhet av Body shop tyvärr, men deras produkter använde jag ofta när jag var yngre. Sminket är bra och de har många goda dofter i sortimentet.

Ahhh! Nu börjar bröllopen närma sig. Jag har lite mer än sju veckor kvar. Börjar kännas i magen.

• alexandraopatrik
    Maddiz82 skrev 2009-06-01 17:23:49 följande:
    Nope men jag ska göra hår och make på saks de verkarjätte duktiga där. Såg dem på bröllopsmässan i år.Jag får betala 1800 för det. Och då ingår provuppsättning.Såg att du skulle gifta dig i Raus ka det ska jag med.Visst är det underbart vacker.
    Vad billigt!! vart ligger det?
    Ja kyrkan är jättefin! Man hoppas bara på fint väder också
  • Nicossambo

Nu har jag köpt brudklänning hade inte tänkt köpa än men klänningen var perfekt det var rea kan det bli bättre. Bilder finns i galleriet. Var på den affären vid hälsobacken hade fina klänningar. Är så glad.

• Lovecats
    Nicossambo skrev 2009-06-05 19:04:05 följande:
    Nu har jag köpt brudklänning hade inte tänkt köpa än men klänningen var perfekt det var rea kan det bli bättre. Bilder finns i galleriet. Var på den affären vid hälsobacken hade fina klänningar. Är så glad.
    [/citat]

Så roligt!
    lingon82 skrev 2009-06-01 19:32:40 följande:
    [citat]
    Det var ju ett vettigt pris, Maddiz82. Det gäller nog att kolla runt lite, så man vet vad man får.Jag har ingen erfarenhet av Body shop tyvärr, men deras produkter använde jag ofta när jag var yngre. Sminket är bra och de har många goda dofter i sortimentet.Ahhh! Nu börjar bröllopen närma sig. Jag har lite mer än sju veckor kvar. Börjar kännas i magen.
    25 dagar... Kom fram till idag att min ständiga hunger på sistone nog är nervositetspirr :-O
  • idajohanna82

Hej allihopa! Är också helsingborgsbrud... men nu undrar jag, kan man spara denna tråden, så man lätt hittar den igen när man går in? Eller måste man söka varje gång man ska kolla i den? kram Ida

• Lovecats

Nu när du skrivit i den så hittar du tillbaka genom "Mina favoriter"-länken längst upp till vänster.

• Mia1972

Hej tjejer!

Hittade också denna nya tråden nu.

Tänkte slänga in 2 st tips till er!

Jag har idag varit och beställt alla blommor till den stora dagen.
    Jag beställde på "Mörarps blommor".
    Och för 3600 kr fick jag:
    brudbukett
    2 st tärn/näbb buketter
    3 st corsage(stavning?)
    10 st rosor till håruppsättningen
    19 st mindre arrangemang till borden.

Allt i rosa rosor,murgröna och brudslöja.
    Super trevlig personal
    Rekomenderar verkligen detta stället.

Sen tips nr 2 :

Jag har lyckats växa ur min brudklänning *galen* och hittade en tjej ute på planteringen som syr brudklänningar och fixar och donar.
    Så jag åkte dit med min klänning och vi kom fram till att hon aldrig skulle kunna fixa till den så att den passade mig.
    Så jag KÖPTE EN NY istället *asg*
    En helt underbar kreation vacker som en dröm är den och jag betalade 4500 kr för den.
    Sen behåller hon min gamla (helt nya) klänning och hänger ut det till försäljning.
    www.orathaidesign.se

Kolla in hennes sida!

• Maddiz82

Salong saks ligger på

Adress
    Södra Kyrkogatan 16
    252 23 HELSINGBORG
    Telefon: 042-216886

Svar på tråden Helsingborgare! tråd 2