Inlägg från: Lovecats |Visa alla inlägg
  • Lovecats

Visa mig din "max 500 pix" bukett!

Som rubriken anger: Visa hur din brudbukett såg ut. Max 500:- får den ha kostat. Handtag och annat är inte så viktigt, jag tänker inte spara den. Vill bara ha något tjusigt till vigseln. Färg, blomval och form är det mest intressante

• Svar på tråden Visa mig din "max 500 pix" bukett!
  • Lovecats

Jag vill gärna ha vitt, men mannen ska välja ut och han är inne på sommarblommor Det ska inte vara en prålig, überarbetad bukett, utan ganska enkel utan en massa pärlor, "vassblad" i bågar (som alla verkar ha) etc.

Gifter oss i Helsingborg och har funderat på Sofieros blomsterhandel. Någon som känner till hur de är? När jag varit förbi har de verkat vara duktiga, men kanske mer inriktade på trädgård än buketter.

• Lovecats
    passionsblomman skrev 2009-05-24 13:58:40 följande:
    Finns massa fina vita sommarblommor och den typen av bukett är inte så tidskrävande eller så. Det låter som bra förutsättningar.Du bor också i rätt landsända, och många handelsträdgårdar har även duktiga florister anställda. (just den du nämner har jag dock ingen personlig koll på alls)
    Låter lovande Fint med ett proffs som kan ge input!
  • Lovecats
    Celeste97 skrev 2009-05-24 16:35:41 följande:
    I mitt galleri finns en bukett för ca 350 kr."Rundbunden, ca 2 dm i diameter och lila" var floristens instruktioner.
    Tack!
  • Lovecats

Liljekonvaljer är ljuvligt, men de är få i juli, tyvärr :-/

• Lovecats
    målerskan skrev 2009-06-02 13:22:55 följande:
    Jag ska ha buketten i mitt galleri, men med limegröna nejlikor istället för rosorna. 300 kr.
    Den var jättefin som den var, men jag kan tänka mig att den blir tjusig med limegröna nejlikor också
Svar på tråden Visa mig din "max 500 pix" bukett!