Ledsen när vän tackar nej
min morfar och hans flickvän, min mammas kusin och hennes man +hennes föräldrar har tackat nej till inbjudan. Jag föll ihop när min morfar ringde mig på min födelsedag och berättade det. Det gör ont i mig att jag inte har dessa släktingar på mitt bröllop och trots att jag bett dem flera gånger om så kommer dem inte....dem betyder jättemycket för mig
Dem bor alla i Portugal, så det är ju lite omständigt...men dem har vetat om bröllopet o att det skulle vara i slutet av juli sedan 2007, dem var dem första jag berättade för...
Min morfar anser sig för gammal för att resa...efter senaste hälsokoll var han tipptopp form men jag får ju acceptera hans känslor..... Kusinen o hennes man säger att dem inte fick semester den månaden och föräldrarna är flygrädda...... jag trodde faktiskt jag betydde lite mer än så för dem....att dem iallafall skulle försöka....
sen ska inte min mamma heller komma för hon vill inte vistas i närheten av min far.... m2bs favorit kusin kommer inte heller men det tror vi att vi vet varför och det är liksom inget att göra åt....
Så nej TS, du är inte ensam om sorgen över att inte få dela sin dag med vissa som man älskar och räknade med....*kramar*