Inlägg från: Pärlan2009 |Visa alla inlägg
  • Pärlan2009

Livförsäkring som sambo/fölovade?

Du har lyckats med massor i ditt liv! Jag läser dina inlägg med stor behållning och tycker mig se en vänlig, engagerad och omtänksam person!

Förhoppningsvis kan du hitta ngt försäkringsbolag som kan erbjuda dig ngn form av skydd. Var inte rädd för att ringa runt och helt enkelt beskriva din situation.

Förhoppningsvis så har du en underbart solig helg som väntar på dig!

JustMeAndMyLove skrev 2009-06-16 15:47:56 följande:
    Kommer väl aldrig få en försäkring jag då.. jag är inte sjuk på ett sätt som skulle kunna vara fatalt, det är mest psykiskt och neuroligskt.Chansen är då att kunna lämna in läkarutlåtandet efter att ha testat hjärtats stresstålighet. Mitt hjärta tål ovanligt mycket. Men idag är jag aldeles för less och irriterad för att orka tänka på sånt... Jag lyckas inte med nått i mitt liv och förvänatr mig inte att kunna skaffa en livförsäkring heller. *suck*
  • Pärlan2009

Du påminner mig om att jag måste komma igång med träningen igen. Jag vill också känna mig starkare!!

JustMeAndMyLove skrev 2009-06-27 17:30:26 följande:
    Tack för ditt vänliga inlägg :)I mitten av augusti åker jag hem till Sverige igen så då ska jag ta och ringa runt och se om det finns någon som är villig att ge mig en försäkring!Känner mig så jäkla mycket friskare, starkare, piggare nu efter de här månaderna av jobb. Gör inget annat än jobbar, tränar och äter och det behövs verkligen.Ska bli skönt att komma hem och återuppta de läkarundersökningar jag inte orkat göra tidigare. :D
Svar på tråden Livförsäkring som sambo/fölovade?