September 2009 del 4
oj men titta, här har ni ju en enkom september tråd...det har inte jag sett :) Här är en till som kommer gifta sig i september, den 26 för att vara mer exakt....
oj men titta, här har ni ju en enkom september tråd...det har inte jag sett :) Här är en till som kommer gifta sig i september, den 26 för att vara mer exakt....
verkar blitt lite tokigt vad gäller mitt bröllopsdatum..ska va 26/9 :)
hur gör ni andra med bröllopsris, eller har ni såpbubblor? Ser så fint ut med bubblor, och sen är det på flera ställen inte tillåtet med ris då det inte är bra för fåglarna...men kan man ha bubblor i september?
jo en till fundering, vad kommer ni ha för ytterkläder, kommer ni ha en cape lr vad?? bor själv i norrbotten och i september kan det vara lite små kyligt :)
nä det där med ris har ni ju rätt i, men utifall det inte är tillåtet så är det ju bra ha något annat i tanke...vet ändå inte om jag vill ha ris...
Däremot så tror jag det kan bli kyligt för mig i alla fall, gifter mig 26/9 och bor i norrbotten...i slutet av september kan snön ha kommit. Öppen tå känns lite för kyligt...hm många saker å ta beslut om :)
Men en cape hade jag vilja ha, men dom är verkligen dyra :(
vi kommer göra maten själv, med hjälp av föräldrar...vi ska ha buffe och kommer förbereda väldigt mycket långt innan. Det mesta går att frysa ner utan att tappa i smak. Och vi kommer handla pö om pö råvaror, passa på å köpa kött etc vid bättre priser så vi har räknat att vi kommer mycket billigare undan än vid catering.Kommer dock inte ha någon förrätt, utan kör på canapeér vid välkomstdrinken
Min m2b är nog inte riktigt lika fanatisk som jag :)...vissa saker är det jag som kommer med idéer, sånt som blommor och dekorering, sen pratar vi om det, men oftast blir det som jag tänkt..är nog jag som har "bröllopsbilden" i huvet...han litar på mig:)
men annars hjälps vi åt med allt...
vad trevligt, jag ska också gifta mig den 26/9 :)
vi har inte tänkt det i alla fall...våran budget går till annat...Men vi vet inte hur vi ska lösa det än, för vi vill ju har foton på oss..Vi har själv en jättebra kamera, men det gäller ju att få någon hyfsad å fota oss då:)...Men OM det av någon anledning kommer finnas pengar över i potten, då blir det nog proffsfotograf...men som sagt troligtvis inte
oj svensexa planering, redan?...puh känns ju som om september är evigheeeeter bort :)...men jisses tiden går nog banne mig fortare än man tänkt sig