September 2009 del 4
vi kommer INTE dansa vals, då jag inte vill...utan håller på å spåna om att ta en tryckare som efter ett tag övergår till lite snabbare beats så alla kan joina oss på dansgolvet :)
vi kommer INTE dansa vals, då jag inte vill...utan håller på å spåna om att ta en tryckare som efter ett tag övergår till lite snabbare beats så alla kan joina oss på dansgolvet :)
vi kommer ta en sista minuten beroende på vad vi får ihop så det kommer bli en överraskning vad det blir :)
åhh vad roligt :)..håller tummarna att ni får tid i kyrkan :)
har samma problem, med tuttarna alltså :)...med har beställt kycklingfiléer från e-bay så jag kan bygga upp hyllan om det krävs...
fick betala 150 kronor med frakten då...finns massor med olika sorter och priser på e-bay men jag hoppas de jag köpte ska funka. De borde komma till veckan så jag vet snart med säkerhet....:)
Absolut, kommer uppdatera dig så fort de är anlända och provade :)
nu är de anlända och provade, kycklingfileérna...och jag är faktiskt nöjd..:)
här kommer länken
cgi.ebay.com/Silicone-Chicken-Fillets-Nu-Silicon-Bra-Boobs-Forms-B30_W0QQitemZ160352773092QQcmdZViewItemQQptZUK_Women_s_Underwear_Design_2&_trksid=p3286.c0.m14
oj vad lång den blev...dessa inlägg läggs på brösten, så ska man ha en väldigt urringad klänning kan de nog synas men de är genomskinliga...
jo möjligtvis enklare...men beror ju lite på priset :) lr om man har Twilfit i närheten...
fyller på listan :)
5 sept-15 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff
9 sept-19 dagar kvar-thildamy
12 sept-22 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB
19 sept-29 dagar kvar- Igia, Rebellen75
26 sept-36 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious
vi kommer inte heller ha efterrätt, utan bara tårta just för att vi tänkte också att det blir kaka på kaka :)...åh jisses vad man blir stressad av å läsa alla punkter man har kvar å göra :(...och sen inser man heeeela tiden att det finns sånt man inte tänkt på...oj oj nu går tiden fort :)