Inlägg från: september2009bröllop |Visa alla inlägg
  • september2009bröllop

September 2009 del 4

Oj heter det inte vals? Med risk för att kanske framstå som blåst tror jag faktiskt det heter det.. osäker på stavning dock...Varför på engelska?

• september2009bröllop

Jättefin klänning!!!!

stl48 skrev 2009-07-16 22:03:12 följande:
    Tjohoooo!Äntligen har jag hämtat min klänning! Två nya bilder i galleriet. Lite stor över bysten och lite lång men det ska fixas till i september Köpte minsann skor också, sitter med de på, måste ju gås in i tid
  • september2009bröllop

Jättefin!

MyochErlend skrev 2009-07-18 15:38:57 följande:
    Nu ligger min klänning ute i mitt galleri under starka bilder... Allt för att det ska vara lite svårare att ta sig dit ;)Säg gärna vad ni tycker :)
  • september2009bröllop

va på IKEA Bäckebol (GBG) igår och där fanns knoppa lakanen...

Ellani skrev 2009-07-28 15:27:13 följande:
    Man kan ju hoppas, var där i fredags...
  • september2009bröllop

oj vad jobbigt! Har du provat att ringa henne, bara för att se vad hon har för ursäkt? Jag hade bytt på en gång. Punktlighet är extremt viktigt, speciellt på bröllopsdagen

carolaj83 skrev 2009-07-31 13:06:49 följande:
    idag kl 13, skulle jag bli provsminkad samt diskutera mitt hår inför bröllopet, men har inte hört ett ljud från henne verkar som hon inte kommer dyka upp och om hon nu gör det, vill man ha någon på bröllopet som har sånn viktig del som inte kan passa tider???känner mig grymt ledsen och helt plötsligt stressad då jag måste försöka få tag på ett annat ställe
  • september2009bröllop

Igår blev jag hippad!!!!

Fick en underbar dag med tjejerna.. Började med att sambon gav mig första ledtråden och sen fick jag leta ledtrådar i typ 1 timme tills jag kom fram till tjejerna och fick frukost och fick på mig ett par rosa kanin öron och ett linne som det stod 5/9-09 blir mitt liv underbart Sen åkte vi till GBG och hade 1 timme pole-dance! Snacka om att det krävde mycket muskler.. efter det blev det lite snabbmat och efter det bar det av på femkamp bestående av klättervägg, luftpistol, mekanisk tjur, bungyrunning och sumobrottning Sen bar det av till en av tjejerna där vi satt och tjötade lite strunt på balkongen och tog ett par cider. Där fick blev jag även ordning gjord för utgång med klänning och tiara Sen begav oss till stan. Där gick vi in på en restaurang som visade sig ha ett spa rum!!!!!! Så där avnjöt vi massa god mat, frukt och drinkar och badade bubbelpool.. helt PERFEKT möhippa enligt mig

• september2009bröllop

hahaha vilken cliffhanger

Igia skrev 2009-08-02 19:25:27 följande:
    Vad roligt!Själv fick jag ett vykort för ngr dagar sedan där det stod: 19 september är snart här... Men innan dess...De bygger upp förväntningarna kan man säga
  • september2009bröllop

Truddilutt och malevi är ni både boråsare??? trodde nästan jag va själv här....

• september2009bröllop

antar att ni inte sett borås tråden är typ bara jag kvar dock för nästan alla har gift sig redan...
    www.brollopstorget.se/Forum-5-41/m3377882.html

Ang underkjol har jag också en klänning med släp och till den kommer jag ha en underkjol med tre ringar... i bröllopsaffären här i stan sa dem att det inte gjorde nån direkt skillnad om man har en släpunderkjol för klänningen kommer ändå att dra snyggt med "vanlig" underkjol...

• september2009bröllop

Börjar känna mig enormt stressad med mindre än en månad kvar... Har en hel del som ska göras

-måste köpa ny tiara.. Den andra passade inte till klänning och frisyr..
    -M2b behöver skor
    -vals ska läras
    -måste ringa organisten ang in och ut marsch låtar
    -organza påsar
    -tårta
    -tre rätters (bestämma vilken av alternativen vi vill ha)
    -toalettkorg
    -festhäfte
    -omslag till vigselprogram
    -bordsplaceringskort

hmm har säkert glömt en hel del.. ja som sagt.. känner mig stressag till tusen...

Måste säga att post-it lapparna lät som en urkul idé

Svar på tråden September 2009 del 4