September 2009 del 4
Oj heter det inte vals? Med risk för att kanske framstå som blåst tror jag faktiskt det heter det.. osäker på stavning dock...Varför på engelska?
Oj heter det inte vals? Med risk för att kanske framstå som blåst tror jag faktiskt det heter det.. osäker på stavning dock...Varför på engelska?
Jättefin klänning!!!!
Jättefin!
va på IKEA Bäckebol (GBG) igår och där fanns knoppa lakanen...
oj vad jobbigt! Har du provat att ringa henne, bara för att se vad hon har för ursäkt? Jag hade bytt på en gång. Punktlighet är extremt viktigt, speciellt på bröllopsdagen
Igår blev jag hippad!!!!
Fick en underbar dag med tjejerna.. Började med att sambon gav mig första ledtråden och sen fick jag leta ledtrådar i typ 1 timme tills jag kom fram till tjejerna och fick frukost och fick på mig ett par rosa kanin öron och ett linne som det stod 5/9-09 blir mitt liv underbart Sen åkte vi till GBG och hade 1 timme pole-dance! Snacka om att det krävde mycket muskler.. efter det blev det lite snabbmat och efter det bar det av på femkamp bestående av klättervägg, luftpistol, mekanisk tjur, bungyrunning och sumobrottning Sen bar det av till en av tjejerna där vi satt och tjötade lite strunt på balkongen och tog ett par cider. Där fick blev jag även ordning gjord för utgång med klänning och tiara Sen begav oss till stan. Där gick vi in på en restaurang som visade sig ha ett spa rum!!!!!! Så där avnjöt vi massa god mat, frukt och drinkar och badade bubbelpool.. helt PERFEKT möhippa enligt mig
hahaha vilken cliffhanger
Truddilutt och malevi är ni både boråsare??? trodde nästan jag va själv här....
antar att ni inte sett borås tråden är typ bara jag kvar dock för nästan alla har gift sig redan...
www.brollopstorget.se/Forum-5-41/m3377882.html
Ang underkjol har jag också en klänning med släp och till den kommer jag ha en underkjol med tre ringar... i bröllopsaffären här i stan sa dem att det inte gjorde nån direkt skillnad om man har en släpunderkjol för klänningen kommer ändå att dra snyggt med "vanlig" underkjol...
Börjar känna mig enormt stressad med mindre än en månad kvar... Har en hel del som ska göras
-måste köpa ny tiara.. Den andra passade inte till klänning och frisyr..
-M2b behöver skor
-vals ska läras
-måste ringa organisten ang in och ut marsch låtar
-organza påsar
-tårta
-tre rätters (bestämma vilken av alternativen vi vill ha)
-toalettkorg
-festhäfte
-omslag till vigselprogram
-bordsplaceringskort
hmm har säkert glömt en hel del.. ja som sagt.. känner mig stressag till tusen...
Måste säga att post-it lapparna lät som en urkul idé