Inlägg från: september2009bröllop |Visa alla inlägg
  • september2009bröllop

September 2009 del 4

gosbruden: tusen streck på ryggen..? vart har du befunnit dig hela sommar för där hade jag oxå velat vara.. Här har det varit konstant regn de senaste 4 veckorna.. dvd HELA min semester..

Känner samma sak som er andra.. inte många helger och kvällar kvar att fixa och dona på.. Denna veckan ska vi ta tag i tårtan och igår mailade jag kocken angående vilka rätter vi ville ha av hans förslag.. Känns dock litekonstig att bestämma mat för flera tusen totalt utan att någonsin ha smakat..

Hoppas ni alla får en bra söndag..

• september2009bröllop

ok så det är förskolelärare bosatt i västmanland man ska vara.. då är jag nog körd

ja det där med bordplacering måste man ta tag i.... hmm... någon mellan idag och den 5:e

• september2009bröllop

Ellani: Vilken underbar hippa du verkar haft!!!

• september2009bröllop

hehe låter som du haft riktigt skoj!! Vilken tur att du fick din hippa Jag fick ju som ni kanske vet pröva på poledancing på min hippa förra veckan och kan inte annat än att hålla med Tess.. Skitsvårt att hänga med (instruktören fick det ju att se så himla lätt ut) och dagen efter värkte det i muskler som man inte ens visst fanns...

• september2009bröllop

jag va för sent ute med tårtan..... ok nu är det inte så farligt som det kanske låter men stans bästa bageri öppnade efter semester stängt idag och då fick jag veta att de redan hade två bokningar på bröllopstårtor den 5:e och de har bara två ställningar så nu letar jag efter ställen man kan hyra ställningar på för själva tårtorna va ju inget problem att få... löjligt problem men jag vill inte att gästerna ska tänka: åh vilket fint bröllop men tårtan den smakade för piiiiiiiiiiiiip.....

• september2009bröllop

tack så jättemycket igia... man kanske skulle köpa en nu när de inte va så farligt dyra.. vill helst inte ha en sån i plast men det är ju ändå oftast det man får när man tar från konditori... man kan ju säkert sälja vidare om man skulle orka det...

• september2009bröllop

5 sept-15 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop

9 sept-19 dagar kvar-thildamy

12 sept-22 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB

19 sept-29 dagar kvar- Igia, Rebellen75

26 sept-36 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi

• september2009bröllop

idag va vi på ett annat bager i och diskuterade tårtan.. kommer bli små portiontårtor till gästerna plus en lite större på toppen som vi kan skära i... i stället för ett brudpar kommer vi ha ett start Z för vårt efternamn

va förbi frisören idag också så nu va även sminket löst.. han visste inte om tjejen som brukoar komma dit och sminka kunde när jag bokade uppsättningen men nu är som sagt även det löst...

har mått illa i två dagar nu.. stressen???

• september2009bröllop

slåt ihop min och delirius

5 sept-15 dagar kvar-TesshjärtaFred, CaSan, miamedknuff, september2009bröllop

9 sept-19 dagar kvar-thildamy

12 sept-22 dagar kvar-MyochErlend, gosbruden, ElinDLB

19 sept-29 dagar kvar- Igia, Rebellen75

26 sept-36 dagar kvar-carolaj83, Trudilutt, alltidvi, delirious

• september2009bröllop

som tur va är helgerna borträknade för det är då jag tänkt hinna med det mesta

CaSan skrev 2009-08-11 19:44:22 följande:
    Shit, där hoppade mitt hjärta till när jag såg att det bara är 15 dgr kvar till min stora dag!!! Fortfarande så mkt kvar som måste fixas med! Gahhhh! I lördags fick jag min hippa iaf, underbart lyckad dag!
  • september2009bröllop

hahaha jag vet inte... jag hakade bara på och skrev dit mitt namn.. tänkte att helgerna inte vad medräknade men nu får jag inte ihop det iaf

• september2009bröllop

någon som vet om man kan köpa bröllops ris billigare än det på calligraphen?

• september2009bröllop

hmm är inte det skadligt för fåglarna då?

Igia skrev 2009-08-11 21:02:53 följande:
    Nej, det hade de inte. Sökte på ris och fick bara upp en massa ordanzapåsar... Har sett att endel köper rispuffar från affären och har istället... Kan det vara nåt?
  • september2009bröllop

jatg känenr att stressen som smög på mig häromdagen har avlägsnat sig lite nu nåär en del klarade upp sig här i dagarna.. på fredag tänkte jag sätta mig ner lite med festhäftet med en vän.. Tänkte använda oss av indesign...

Vad tycker ni "ska" finnas med i festhäftet?

• september2009bröllop

vi kommer att ha "på bröllopsdagen ber vi" och "du vet väl om att du är värdefull"...

Svar på tråden September 2009 del 4