• 090208

Nu börjar frågorna hagla om barn

Men gorma tillbax varenda gang!

Sa till en dum faster: "Men du, tank om jag fick missfall forra veckan och vi ar helt bedrovade. Eller att vi har forsokt fa barn i evigheter. Ingen kul fraga da..."
    Hon fattade vinken nar jag la till att vissa inte tanker forran dom opnnar kaften.
    Saklart sa sa jag oxa att sa var inte fallet, vi vill helt enkelt inte.

• 090208

Det ar sana som du som drabbas mest av sana har idioter. Jag kan bara gorma ifran, for jag vill inte ha barn. Men du kan inte, sa det maste vara mer smartsamt for dig. Man vill ju inte forklara sig for varende manniska.

Humlan66 skrev 2009-06-01 14:34:35 följande:
    Min fd svärmor tjatade så mycket om barn så jag blokerade mig och bara inte vart gravid- nu ska sägas att jag inte va redo för det heller MEN när jag väl börja känna mig redo slog cancern till och nu kan jag inte längre få barn- men fortfarande kan den frågan poppa upp och jag blir så IRRITERAD alla kanske inte VILL ha barn- vad är det med folk ??
  • 090208

Perfekt for mig! Syrran har dock barn for att hon ville det sjalv. Och det var forst nar dom var fodda som jag forstod att dom ar mina oxa. Min syrra ar bra pa att dela med sig oxa, dom ar vilda ibland...

Bustroll skrev 2009-06-01 15:44:01 följande:
    Annars är det bara min syster som tjatar typ varje gång man ses, hon vill inte ha egna men jag ska ha så ska hon låna dem, skumt...
  • 090208

Varfor han skaffade dig?? Vilken gris! (sorry...) Tycker han att du ar en vardelos fru for att du inte vill ha barn just nu??

(Ar lite orolig att jag kommer fa hora liknande kommentarer nar jag och min man aker till hans hemland. For nar vi planerar att aka har vi varit gifta i mer an 2 ar. Ser faktiskt fram emot att stalla till med drama...)

Tristan79 skrev 2009-06-01 18:55:02 följande:
    Välkommen till min värld!Min serbiske svärfar frågade min blivande på bruten svenska "varför han skaffade mig" om vi ändå inte tänker skaffa barn.Vi har valt att vänta några år och han kan inte alls förstå att ett sådant beslut inte är hans att ta....
  • 090208

Men ryt ifran och sag helt enkelt till dom att halla k...

Men ar det svarmor som ar jobbig sa far din karl minsann saga till henne att hon ar trottsam.

Eller, ignorar helt enkelt.

Men tjejer: En bra motfraga kanske? Att slanga tillbaka... Tips..?

Svar på tråden Nu börjar frågorna hagla om barn