Problem med sajten?
Konstigt, jag har inte upplevt några problem alls
Konstigt, jag har inte upplevt några problem alls
Väääldigt mystiskt, minst sagt. Kanske problemen bara finns i södra Sverige?
Nej ärligt talat så låter det väldigt konstigt, och jobbigt.
Tyvärr är det jäkligt svårt att göra något åt det/få tag på någon på en helgdag...
Ingen har kommit in, förutom jag. Mycket mystiskt. Jag kanske har försökt i just rätt sekund varje gång?
Vet inte vad som händer, men har i alla fall anmält problemet nu. Får se om det blir bättre för er snart.
passionis: Ut i solen med dig!
Märkte av det en gång för en timme sen ungefär, men sen har det fungerat. Är ju jäkligt typiskt att det ska vara problem på kvälls- eller helgtid, då det är svårt att göra något åt/svårt att få tag i någon.
Ja jag tänker inte ens försöka försvara eller släta över det här. Något är tokfel och jag har ingen aning om vad det är.
Det enda jag kan säga är att både jag och Johan (communityansvarig) har påtalat dessa problem för programmerarna - så de vet om det. Mer än så kan varken han eller jag göra, jag eftersom jag inte jobbar på BT och Johan för att han inte har med de tekniska sakerna att göra.
Stoppen på nätterna har, vad jag vet, senarelagts om inte plockats bort helt. Errortexter har jag heller inte sett på ett bra tag, men jag kanske bara har missat det? Alla saker ni nämner är i alla fall inlagda i det system som vi använder för att rapportera just fel, krascher, buggar osv till programmerarna. Hur de sen prioriterar/hinner med kan jag inte svara på.
Jag håller med
Jag tycker väl att jag har kommit med den informationen jag kan - att varken jag eller Johan har någon information att ge. Programmerarna borde ha information att ge, men de är ju som bekant inte inne på forumet så ofta tyvärr.
Men ja, problemet är rapporterat. Om och om igen.
Jag håller med er i allt, that's all I can say right now
Fast just nu är jag rätt nöjd ändå - har gått på mitt tre månader långa sommarlov idag
Märker ni fortfarande av problem?
Hmm konstigt. Jag märker inte av det för tillfället i alla fall, har funkat bra några timmar nu *peppar peppar*