• MV85

Problem med sajten?

Är det bara jag som har problem att komma åt sidorna idag? Hamnar i något slags limbo där allt bara är vitt o sed ingen text eller nått, som det brukar bli på nätterna när servern går ner eller vad den nu gör.. Alla andra webbsidor funkar, men inte denna idag.. Har haft problem flera gånger 5-10 minuter i stöten..

• Svar på tråden Problem med sajten?
  • J D

Ja, jag med! Vi får se om det löser sig snart annars anmäler jag det.

• MV85

Det är ju inte en eller två gånger vi snackar om heller... Det är nästan så jag inte törs klicka mig in i en tråd, för jag vet inte om jag kommer få se den!

• MV85

Här blir det typ hela tiden... När jag ska skicka ett meddelande kan det ta 5-10minuter av uppdateringar för att få fram det.. Eller bara för att hoppa mellan mina favoriter och senaste inläggen..

• Pumpkin

Väääldigt mystiskt, minst sagt. Kanske problemen bara finns i södra Sverige?

Nej ärligt talat så låter det väldigt konstigt, och jobbigt.

• MV85

Det är väldigt irriterande... Har nu haft det nere i över 20 minuter i sträck...

• MV85

Nu är jag less på det här!!!

• MV85

Jo, det förstår jag med... Ville mest bara spy ut min frustration över att det är ca 10 minuter i timman jag kommer åt forumet... o det är inga 10 minuter i sträck...

• b2b09

Jag håller med... varannan gång som jag uppdaterar så hänger sig sidan.... Värmeslag gissar jag på

Svar på tråden Problem med sajten?