• MV85

Problem med sajten?

Är det bara jag som har problem att komma åt sidorna idag? Hamnar i något slags limbo där allt bara är vitt o sed ingen text eller nått, som det brukar bli på nätterna när servern går ner eller vad den nu gör.. Alla andra webbsidor funkar, men inte denna idag.. Har haft problem flera gånger 5-10 minuter i stöten..

• Svar på tråden Problem med sajten?
  • gosbruden

inte är det kul att bli avbryten i surfandet... var 5:e minut hänger det sig och jag kan inte komma åt sidan alls...

• MV85

Det som är jobbigt är ju att det varit hela dagen, inte bara någon timma eller två...

• b2b09
    passionsblomman skrev 2009-05-31 20:27:58 följande:
    Helt urk*kat är det! Jag har inte tagit mig in alls under flera timmar!
    Tyckte väl att det var lite väl tyst från dig idag....
  • passionsblomman

Hoppas du saaaaknat mig...
    b2b09 skrev 2009-05-31 20:29:03 följande:
    Tyckte väl att det var lite väl tyst från dig idag....
  • MV85

har varit heldött på hela forumet nästan hela dagen, för ingen har kommit in... surt som citroner!
    Har saknat alla kloka inlägg från er kloka kvinnor!

• J D

MV85 skrev 2009-05-31 20:33:28 följande:
    har varit heldött på hela forumet nästan hela dagen, för ingen har kommit in... surt som citroner! Har saknat alla kloka inlägg från er kloka kvinnor!

Aha, jag som trodde att det var på grund av det fina vädret . Teknisk support jobbar vanliga arbetsveckor såvitt jag vet så jag kan nog tyvärr inte hjälpa förrän imorgon för övrigt. Hoppas att det har löst sig för gott innan dess!

Svar på tråden Problem med sajten?