• MV85

Problem med sajten?

Är det bara jag som har problem att komma åt sidorna idag? Hamnar i något slags limbo där allt bara är vitt o sed ingen text eller nått, som det brukar bli på nätterna när servern går ner eller vad den nu gör.. Alla andra webbsidor funkar, men inte denna idag.. Har haft problem flera gånger 5-10 minuter i stöten..

• Svar på tråden Problem med sajten?
  • Sommar 2010

Jodå, idag bråkar det. Blir utslängd hela tiden. Tur att man är ihärdig!

• Panzerfaust

Nu är det fanimej dags att byta ut C64:an som driver sidan...

• Pumpkin

Märkte av det en gång för en timme sen ungefär, men sen har det fungerat. Är ju jäkligt typiskt att det ska vara problem på kvälls- eller helgtid, då det är svårt att göra något åt/svårt att få tag i någon.

• Panzerfaust
    MV85 skrev 2009-06-04 13:44:02 följande:
    Nu är det igång igen...
    Det är dags att byta hamster i elverket som driver C64:an som driver BT. Det rimmar lite illa med "Störst bäst och vackrast"-infon på startsidan att sidan är så monumentalt skitdålig som den är just nu.
  • Sonja68

Jag blir utslängd titt som tätt!!
    Intalar mig att det är ett tecken från ovan att jag ska SLUTA tjuvsurfa på denna sida på arbetstid !

• passionsblomman

Nu IGEN får man inte vara med...jag la ner igårkväll, mitt i en diskussion för det var helt keff. Nu försöker jag logga in för första ggn idag och det är FORTFARANDE keff...

Vad HÄNDER???

• MV85

Det har hållt på hela dagen idag med, o ingen verkar göra något åt det heller... Så jag vet inte vad det är som händer! Irriterande i alla fall!

• MissieA

Det är riktigt jobbigt!!. Jag blir utslängt var 5:e minut.

Svar på tråden Problem med sajten?