• MV85

Problem med sajten?

Är det bara jag som har problem att komma åt sidorna idag? Hamnar i något slags limbo där allt bara är vitt o sed ingen text eller nått, som det brukar bli på nätterna när servern går ner eller vad den nu gör.. Alla andra webbsidor funkar, men inte denna idag.. Har haft problem flera gånger 5-10 minuter i stöten..

• Svar på tråden Problem med sajten?
  • MV85

Verkar inte som de fått fixat det än..... oavsett vad det är börjar det bli väldigt långdraget nu..

• 20090725

samma här,

vi borde få lite information iallafall, är det någon som tagit tag i det? är det någon som vet vad som händer?

• MV85

Vi har efterfrågat det sen i söndags här i denna tråden, men ingen info kommer.. Så det är nog inte mycket att göra..

• MulleNuh

morr........

*visar huggtänderna*

• Pumpkin

Jag tycker väl att jag har kommit med den informationen jag kan - att varken jag eller Johan har någon information att ge. Programmerarna borde ha information att ge, men de är ju som bekant inte inne på forumet så ofta tyvärr.

Men ja, problemet är rapporterat. Om och om igen.

• Humlan66

Detta händer mig med blir galen

• MulleNuh

Jaa ingen är arg på er ju!!
    Utan själva grejen bara. Man kan ju bara tycka att det inte ska ta sådan lång tid för programerarna att komma med info...

Pumpkin skrev 2009-06-05 12:46:40 följande:
    Jag tycker väl att jag har kommit med den informationen jag kan - att varken jag eller Johan har någon information att ge. Programmerarna borde ha information att ge, men de är ju som bekant inte inne på forumet så ofta tyvärr.
    Men ja, problemet är rapporterat. Om och om igen.
  • 20090725

Det va absolut inte dej vi klankade ner på, tycker du gör ett jätte bra jobb, du e ju iallafall inne å engagerar dig i problemet även om du inte kan ge några direkta svar!

MEN eftersom problemet verkar vara rätt stort och har drabbat många så borde vi få lite information från de som vet! kanske när det beräknar att det skall vara fixat!

det e fruktansvärt jobbigt när man suttis å skrivit ett långt inlägg å när man trycker på skicka så loggas man ut å sidan kan inte visas å därmed inget inlägg postat

• Malin och Joel

Jag loggas inte ut men däremot blir sidan helt vit hela tiden, det går kanske 10 min mellan varje gång. Mkt irriterande!

• Arwent
    20090725 skrev 2009-06-05 12:52:11 följande:
    det e fruktansvärt jobbigt när man suttis å skrivit ett långt inlägg å när man trycker på skicka så loggas man ut å sidan kan inte visas å därmed inget inlägg postat
    Jag höll på att gå lös på inredningen igår när det hände mig för 85:e gången!!!!
Svar på tråden Problem med sajten?