• MV85

Problem med sajten?

Är det bara jag som har problem att komma åt sidorna idag? Hamnar i något slags limbo där allt bara är vitt o sed ingen text eller nått, som det brukar bli på nätterna när servern går ner eller vad den nu gör.. Alla andra webbsidor funkar, men inte denna idag.. Har haft problem flera gånger 5-10 minuter i stöten..

• Svar på tråden Problem med sajten?
  • MV85

J D skrev 2009-05-31 21:29:34 följande:

Aha, jag som trodde att det var på grund av det fina vädret . Teknisk support jobbar vanliga arbetsveckor såvitt jag vet så jag kan nog tyvärr inte hjälpa förrän imorgon för övrigt. Hoppas att det har löst sig för gott innan dess!
    Nääää vädret har inget med saken att göra
  • Pumpkin

Ingen har kommit in, förutom jag. Mycket mystiskt. Jag kanske har försökt i just rätt sekund varje gång?

MV85 skrev 2009-05-31 20:33:28 följande:
    har varit heldött på hela forumet nästan hela dagen, för ingen har kommit in... surt som citroner! Har saknat alla kloka inlägg från er kloka kvinnor!
  • b2b09

Jag har inte haft något problem att komma in på sidan, men att uppdatera sidan har däremot inte fungerat....då har det hängt sig ett tag...kanske en hint om att man inte borde sitta inne när det är så fint väder ute...

• MV85
    Pumpkin skrev 2009-05-31 21:34:42 följande:
    Ingen har kommit in, förutom jag. Mycket mystiskt. Jag kanske har försökt i just rätt sekund varje gång?
    Har funkat nån eller några minuter.. ibland upp mot 20, sen bara dör det igen.. Har blivit bättre nu fram på kvällen, var värst runt 12-13...
  • passionsblomman

Här gick det att få upp startsidan,men inte klicka på något i forumet för då "sidan kan ej visas"

Men nu har jag varit kvar en stund!

• gosbruden

Speciellt störande är det när man skriver inlägg och precis åker ut..

• passionsblomman

Ja, så de försvinner...och oartig verkar man som bara hoppar av mitt i samtal.

gosbruden skrev 2009-05-31 22:40:14 följande:
    Speciellt störande är det när man skriver inlägg och precis åker ut..
  • MV85
    passionsblomman skrev 2009-05-31 22:41:23 följande:
    Ja, så de försvinner...och oartig verkar man som bara hoppar av mitt i samtal.
    Känner igen det mycket väl... har åkt ut jag vet inte hur många gånger mitt i att jag tänkt skriva något idag...
  • passionsblomman

Fick inte vara med mer igårkväll så jag la ner. NU kommer jag in efter att ha loggat in och sedan kastats ut direkt undeeeer den senaste timmen.

Vad är det som händer?

Svar på tråden Problem med sajten?