• MV85

Problem med sajten?

Är det bara jag som har problem att komma åt sidorna idag? Hamnar i något slags limbo där allt bara är vitt o sed ingen text eller nått, som det brukar bli på nätterna när servern går ner eller vad den nu gör.. Alla andra webbsidor funkar, men inte denna idag.. Har haft problem flera gånger 5-10 minuter i stöten..

• Svar på tråden Problem med sajten?
  • didis

AAAArgh!!!

HUr många har jag blivit utkastad idag??
    Nu blir jag snart galen på BT!!

• lönnsjö

Hallååååååå? Vad är detta? Jag har haft svårt att komma in på BT hela dagen
    (Ja...jag erkänner har inget annat för mig idag faktiskt så....)

• 20090725

samma här, men det är bara när jag skall gå in på forumet. men har jag väl tryckt på forum, så kan inte sidan visas även om jag trycker på backa, så jag får stänga ner hela internet å börja om! men samma sak igen när jag går in på forumet

• workoutgirl

Men de som driver sajten måste väl vara medvetna om att det är nåt generalknas? Det vore bra om någon kunde lämna ett litet meddelande på startsidan t ex? Förslag "vi har problem med dt här och det här och det beror på... vi jobbar på att lösa problemet så fort som möjligt"
    Hur svårt kan det va?

• MissieA
    workoutgirl skrev 2009-06-04 21:29:26 följande:
    Men de som driver sajten måste väl vara medvetna om att det är nåt generalknas? Det vore bra om någon kunde lämna ett litet meddelande på startsidan t ex? Förslag "vi har problem med dt här och det här och det beror på... vi jobbar på att lösa problemet så fort som möjligt"Hur svårt kan det va?
    Måste hålla med faktiskt. Det har ju varit ganska många fel det senaste halvåret. Bland annat detta, de röda errotexterna och att man blir utslängd en hel halvtimme eller mer under kvällen.

Riktigt dåligt och ni på BT bör göra något åt dessa problem. För det är sällan vi medlemmar blir informerade av er ansvariga och ni syns knappt i trådarna.
  • MV85

Jag kan förstå att det är svårt att få tag i någon som kan fixa det på helger eller kvällstid, men när vi klagar på det dagtid borde det gå att ringa någon support eller tekniker eller nått som kan leta reda på felet tycker jag...

• Pumpkin

Det enda jag kan säga är att både jag och Johan (communityansvarig) har påtalat dessa problem för programmerarna - så de vet om det. Mer än så kan varken han eller jag göra, jag eftersom jag inte jobbar på BT och Johan för att han inte har med de tekniska sakerna att göra.

Stoppen på nätterna har, vad jag vet, senarelagts om inte plockats bort helt. Errortexter har jag heller inte sett på ett bra tag, men jag kanske bara har missat det? Alla saker ni nämner är i alla fall inlagda i det system som vi använder för att rapportera just fel, krascher, buggar osv till programmerarna. Hur de sen prioriterar/hinner med kan jag inte svara på.

• workoutgirl

att sajten kraschar för användarna med 10 minuters mellanrum borde ju ligga rätt högt upp på priolistan för åtgärder tycker man? Inga användare - ingen sajt

Svar på tråden Problem med sajten?