• MV85

Problem med sajten?

Är det bara jag som har problem att komma åt sidorna idag? Hamnar i något slags limbo där allt bara är vitt o sed ingen text eller nått, som det brukar bli på nätterna när servern går ner eller vad den nu gör.. Alla andra webbsidor funkar, men inte denna idag.. Har haft problem flera gånger 5-10 minuter i stöten..

• Svar på tråden Problem med sajten?
  • MV85

hos mig var det lite bättre igår, men idag är det sämre igen så det verkar som det bara drabbar olika olika dagar...

För mig funkar det att använda uppdatera knappen när jag försöker skriva inlägg o det inte kommer fram.. Alltså, det kommer ju inte fram på en gång men när det väl går att komma in på sidan igen får jag fram mitt meddelande o slipper skriva om allt - fast det är ju baserat på att jag har bt i en egen flik som jag inte låter gå till någon annan sida när allt hänger sig...
    Ett tips är ju att testa det...
    Får upp en förfrågan om jag vill skicka informationen igen, o klickar okej eller fortsätt eller vad det står o så när det väl går komma fram så kommer allt med..

• MV85

Skicka igen stod det visst.. Fick problem när jag skulle skicka det innan...

• MissieA
    MV85 skrev 2009-06-06 15:50:43 följande:
    hos mig var det lite bättre igår, men idag är det sämre igen så det verkar som det bara drabbar olika olika dagar... För mig funkar det att använda uppdatera knappen när jag försöker skriva inlägg o det inte kommer fram.. Alltså, det kommer ju inte fram på en gång men när det väl går att komma in på sidan igen får jag fram mitt meddelande o slipper skriva om allt - fast det är ju baserat på att jag har bt i en egen flik som jag inte låter gå till någon annan sida när allt hänger sig...Ett tips är ju att testa det...Får upp en förfrågan om jag vill skicka informationen igen, o klickar okej eller fortsätt eller vad det står o så när det väl går komma fram så kommer allt med..
    Bra tips, men funkar tyvärr inte för mig.

Nu har jag inte kunnat komma in på 30 min!! Detta kommer säkert inte bli fixat på flera veckor.
  • kodarn

Hej,

Vi har kollat på felen under gårdagen och det bör nu vara fixat. Skriv gärna om det händer igen.

// Jens Paulin
    Webbutvecklare

• MissieA
    kodarn skrev 2009-06-09 09:10:08 följande:
    Hej,
    Vi har kollat på felen under gårdagen och det bör nu vara fixat. Skriv gärna om det händer igen.
    // Jens PaulinWebbutvecklare
    Det hände mig för 1 minut sen.
  • workoutgirl

Jag är mest intresserad av VAD felet beror på...

• 20090725

nu har det slutat för mig iallafall...

peppa peppa..

• MissieA

Jag kunde inte komma in vid 21.00-21.30 sen gav jag upp.

Någon mer som inte kunde komma in?

• passionsblomman

Jag hade krångel strax innan dess.

MissieA skrev 2009-06-11 22:02:50 följande:
    Jag kunde inte komma in vid 21.00-21.30 sen gav jag upp.Någon mer som inte kunde komma in?
  • Mia1972

Jag blir utkastad med jämna mellanrum *galen*
    Sen när jag försöker komma in igen står det "sidan kan inte visas" Jäkligt irriterande.

• MissieA

Alltså är det inte fixat!!!

Jag ber någon ansvarig meddela Jens detta!!!! För nu är det riktigt jobbigt.

• 20090725

hade problem att komma in igår, men det va samma sak på familjeliv...

• kodarn

Vi hade ett orelaterat fel på både FamiljeLiv och BT igår mellan 20 och 21.

// Jens

Svar på tråden Problem med sajten?