-
Känner igen det mycket väl... har åkt ut jag vet inte hur många gånger mitt i att jag tänkt skriva något idag...passionsblomman skrev 2009-05-31 22:41:23 följande:Ja, så de försvinner...och oartig verkar man som bara hoppar av mitt i samtal.
-
Jo, det gör ju det... Får väll ge dem över dagen o försöka fixa det...
-
Haft samma problem nu ikväll tre gånger igen.... Någon mer?
-
Nu är det igång igen...
-
Det har hållt på hela dagen idag med, o ingen verkar göra något åt det heller... Så jag vet inte vad det är som händer! Irriterande i alla fall!
-
Jag kan förstå att det är svårt att få tag i någon som kan fixa det på helger eller kvällstid, men när vi klagar på det dagtid borde det gå att ringa någon support eller tekniker eller nått som kan leta reda på felet tycker jag...
-
Verkar inte som de fått fixat det än..... oavsett vad det är börjar det bli väldigt långdraget nu..
-
Vi har efterfrågat det sen i söndags här i denna tråden, men ingen info kommer.. Så det är nog inte mycket att göra..
-
Just nu känns illa kvickt rätt skrattretande eftersom det hållit på sen i söndags... Fredag idag, så fixas det inte innan kvällen lär vi få dras med det hela helgen..
-
Här har det varit omöjligt att komma in sista halvtimman...
-
idag är dag 6 med samma problem... så i bt tid är det en evighet
-
O tydligen blir vi dragandes med det hela helgen oxå... För jag betvivlar att de tar in någon idag eller imorgon för att fixa det...
-
hos mig var det lite bättre igår, men idag är det sämre igen så det verkar som det bara drabbar olika olika dagar...
För mig funkar det att använda uppdatera knappen när jag försöker skriva inlägg o det inte kommer fram.. Alltså, det kommer ju inte fram på en gång men när det väl går att komma in på sidan igen får jag fram mitt meddelande o slipper skriva om allt - fast det är ju baserat på att jag har bt i en egen flik som jag inte låter gå till någon annan sida när allt hänger sig...
Ett tips är ju att testa det...
Får upp en förfrågan om jag vill skicka informationen igen, o klickar okej eller fortsätt eller vad det står o så när det väl går komma fram så kommer allt med.. -
Skicka igen stod det visst.. Fick problem när jag skulle skicka det innan...