Inlägg från: Corona |Visa alla inlägg
  • Corona

Hawaii - island of love!

Aloha! Nyss hemkommen från smekmånad på Hawaii ser jag att den tråden är avstängd för svar, så jag kickar väl igång en ny... Stort grattis till er andra som har ert roliga kvar, det kommer att bli kanon!

• Svar på tråden Hawaii - island of love!
  • Corona

Men vad 17... jag skrev just ett lååångt inlägg om Royal Lahaina resort, verkar inte ha kommit med?

• Corona

Vi var på Oahu (Waikiki beach) i en vecka och sedan på Ka'anapali beach i en vecka. Finns precis hur mycket som helst att göra, ribban lägger man själv. (Beror på vilka öar man besöker hur mycket hålligång det är, Oahu är mesta storstan. Hörde av annan turist att Kauai är superfint, blomsterön framför alla!) Superbra gratisnöje är snorkling, mycket häftigt att se i havet! Annars, gå på en bra luau, ta en hulalektion (en räcker... men man ska ju ha gjort det ) eller surflektion, ät färsk ananas och njuuut! Massor av sevärdheter, på Oahu bl a Pearl Harbor, Doles ananasplantage, flera filminspelningsplatser - allt efter tycke och smak. På Maui otroligt vacker natur, Haleakala-kratern, vandra i regnskogen...

I förra tråden var det någon som skulle bo på Royal Lahaina och ville veta hur det var, är det fortfarande aktuellt? Hör av dig så kan jag berätta lite.

Svar på tråden Hawaii - island of love!