Inlägg från: Småland09 |Visa alla inlägg
  • Småland09

Hawaii - island of love!

Åh, jag trodde jag hade skrivit något här igår, men det måste blivit nåt strul med nätet då..
    Vi åker till Hawaii i augusti och blir där ca 2 veckor innan vi avslutar smekmånaden med 5 dagar i NYC. Ser verkligen fram emot det!! Vi ska kryssa runt bland öarna på Hawaii i en vecka och har nästan en vecka i Waikiki att relaxa och åka på sevärdheter.
    ALLA tips på saker att göra och se mottages tacksamt Det ser ut som ett riktigt PARADIS... can't wait

• Småland09

Vi bokade via odenresor.se - har rest med dem tidigare.. de är extremt kunniga och det var de som tipsade om kryssningen som vi nu nästan ser mest fram emot
    Vår resa kostar typ 60 000 för båda oss. Då ingår flyg och hotell i både honolulu och NYC samt även kryssningen. I kryssningen ingår allt förutom alkohol och utflykter..
    Utflykterna verkade det finnas väldigt gott om.. så kul!! ridning, dykning, vandring, helikopterflyg, delfindykning. allt vad man vill och vad man vill betala för. Vi kommer nog kolla på vulkaner och göra ngn aktivitet (fanns kombination typ vulkan och vattenfall) och så fanns det enklare utflykter där man får skjuts till ngn bra strand och typ picknick ÅÅh vd jag längtar
    Tycker inte det blir jättedyrt med tanke på det vi får göra..

Svar på tråden Hawaii - island of love!