Inlägg från: josspossgirl1 |Visa alla inlägg
  • josspossgirl1

JULI - 2010 del2

hej hopp
    Har inte varit inne på några dagar då vi varit i stockholm under helgen och hälsat på min pappa.

Nyen: Härligt att allt gick bra m bröllopet och att de var nöjda med allt!

jag längtar oxå till den 31 Juli, då är det ju "bara" ett år kvar.. hehe. Känns på ett sätt som en evighet, ändå känns det som det kommer gå fort rent tidsmässigt. Man vill ju bara skrika ut till alla att man skall gifta sig.. är bara våra föräldrar och min allra bästa vän som vet, .. de andra får veta nästa år när inbjudninskorten skickas ut

Nä, nu är det dags att åka till jobbet.. ha en bra dag alla

• josspossgirl1

vi ska ha tårta som dessert... dock så kommer vi ha lite olika sorters tryfflar samtidigt som tårtan, om någon INTE VILL ha tårta, eller inte orkar, så att det finns ett gott alternativ med några smarriga tryfflar.. enkelt och bra. Vi känner oxå att det blir för mycket med bårde dessert och tårta.. för att inte tala om kostnaden.. så så kommer vi att göra

• josspossgirl1

Juli 2010

Fenixx: 3 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    Källerudd: 28 juli
    Sarahkka: 31 ju
    Juli100724: 24 Juli
    Jossposs: 31 JUli

• josspossgirl1

källerud. Alla är verkligen jättefina.. ,kan inte bestämma mig Som om detta svaret hjälpte dig nåt.. hehe

• josspossgirl1

jag förstår att du är jätteglad över ringen.. jag fick ju min för ca en månad sen, och jag går och provar den ibland.. *fniss* Över ett år kvar.. suck, men tiden går fort, snart är det ju faktiskt "BARA" ett år kvar

• josspossgirl1

vi ska oxå ha förrätt, varmrätt och tårta... dels pga kostnad och dels för att det inte ska bli tårta på tårta.. men själv så hade jag nog kunnat äta både och, e oxå en gottegris

• josspossgirl1

hej alla
    Nu var det längesen jag var här.. vet inte var min tid tar vägen....men har ju ganska nyligen börjat jobba, har ju en tre åring och en ett och ett halvt åring hemma som tar rätt mycket tid . Snart är det BARA ett år kvar till den stora dagen.. närmare bestämt nu den 31 Juli.. känns fanstastiskt.
    Då vi fixat mycket så känns det inte som det finns så mycket att göra just nu.. mamma skall snart när semestern e över börja m inbjudningskorten. Har gjort ett kort och en mall så skall hon ordna dem, känns mycket bra

Nä, nu ska jag sova, upp tidigt i morgon
    Hoppas ni alla mår bra!

• josspossgirl1

lycklig tjej. Tycker det låter mYCKET bra m ditt förslag kring boxar och placeringskort, perfekt att slå två flugor i en smäll, plus att det blir fint oxå

sajberpillan. Ah, ja, då förstår du att det inte finns en massa tid över till att sitta här Men t ycker det är lite trist nu, ÄLSKAR Ju att planera, men just nu måste allt ligga på is då det inte finns nåt att fixa just nu. Men snart börjar nedräkningen på allvar ju, har ni oxå 31/7?

Ni som funderar på att beställa klänningar på millybridal.com ... jag har BARA hört bra saker om dem.
    Beställ INTE klänning från brudix.se jag hade MASSA strul med dem, har även haft kontakt med två andra tjejer som i princip blivit blåsta. Inte förrän jag hotade med polisanmälan och reklamationsnämnden skickade de min klänning... först svarade de inte ens på mailen man skickade och undrade var den var. Säger bara att jag är JÄKLIGt glad att jag beställde den i så god tid så att jag hann lösa allt strul som var. Det som iofs blev bra islutändan var att jag fick 40 % avdrag på priset då det var vissa detaljer som inte stämde och så. Det sjuka är att brudix har samma bilder på klänningarna som de har på millybridal.com så det är rätt uppenbart att de beställer klänningarna därifrån och säljer för en dyrare peng. Jag hävdade allt detta att de hade snott copyrighten och tagit millybridals bild, att klänninge4n inte var exakt den jag beställt mm.... så den kostade mig i slutändan 1200 kr, INGENTING nästan ju...

Men FAAAAAAAAAAAAAAn vad nervig man hade varit om det bara var några veckor till man skulle gifta sig. Men som sagt, millybridal verkar vara helseriösa, finns massor av trådar kring deras klänningar här på bt.

ha en skön kväll alla

Svar på tråden JULI - 2010 del2