• Svar på tråden JULI - 2010 del2
  • Fenixx

nu i morse så slog det mig att imorgon är det prick 13 månader kvar till våran dag, helskumt ju!!

• Clea

Hej!

Eftersom kyrkan o festlokalen är bokad 31 juli 2010 så ger jag mig tillkänna här med. Det känns som en evighet innan den stora dagen. Men med allt som måste fixas så hoppas jag att tiden kommer o gå fort. =)

• Fenixx

välkommen Clea, vi är några juli-brudar här inne och du har säkert sett den "vanliga" 2010-tråden med?

• sarahkka76

Everton: ja, jag blir visst klokare Det är så jag tänker också, det är min sambo jag måste övertyga. Och egentligen vet jag inte varför för när vi bestämde oss för att gifta oss så sa han att det han ville lägga pengar på vad klänning (till mig förstås), ring, tårta och resa. Han blir kanske stressad över att se hur alla pengar bara rusar iväg.

fenixx: vad nice! Jag längtar till den 31 juli i år, då kan jag börja räkna ner

Clea: välkommen! Vilket bra datum du valde

• Nyen80

Hej! 418 dagar kvar för oss, känns som en hel evighet kvar =(
    Pratade lite med m2b i går om när vi ska berätta för folk eftersom det fortfarande är hemligt. Vi bestämde att efter sommaren kommer vi berätta för våra föräldrar men i dag kommer jag att få berätta för min syster för både jag och m2b vet att hon kommer kunna hålla vår lilla "hemlighet". Hade tänkt att hon skulle få vara min högra hand före och under bröllopet så hon kommer att få vara den som får hänga med när jag ska prova klänning m.m =)Om hon vill förstås :)
    Återkommer med vad hon sa, kram så länge och välkommen hit Clea!

• josspossgirl1

hej hopp
    Har inte varit inne på några dagar då vi varit i stockholm under helgen och hälsat på min pappa.

Nyen: Härligt att allt gick bra m bröllopet och att de var nöjda med allt!

jag längtar oxå till den 31 Juli, då är det ju "bara" ett år kvar.. hehe. Känns på ett sätt som en evighet, ändå känns det som det kommer gå fort rent tidsmässigt. Man vill ju bara skrika ut till alla att man skall gifta sig.. är bara våra föräldrar och min allra bästa vän som vet, .. de andra får veta nästa år när inbjudninskorten skickas ut

Nä, nu är det dags att åka till jobbet.. ha en bra dag alla

• Fenixx

ja med tanke på hur fort det ändå gått detta år, så börjar man inse hur det kommer rulla på när det är 1år kvar och nedräkning.
    tänk er tjejer juni nästa år, tror ni vi kommer vara lite nervösa och förväntasfulla då eller hihihi.

• Fenixx

ja jag skrev rätt med juni om ni undrar, tänkte oss sitsen just idag 2juni om 1 år när det närmar sig med storsteg och det är fullt upp med allt förberedande.

• sockersmulan

Hihi, eller hur! Misstänker starkt att jag kommer vara ett smärre nervvrak om ett år!

Fenixx skrev 2009-06-02 11:04:12 följande:
    ja med tanke på hur fort det ändå gått detta år, så börjar man inse hur det kommer rulla på när det är 1år kvar och nedräkning. tänk er tjejer juni nästa år, tror ni vi kommer vara lite nervösa och förväntasfulla då eller hihihi.
  • Nyen80

Haha, ja nerverna kommer definitivt att sitta utanpå kroppen! Berättade för min syster som blev såå glad för vår skull =) Så nu har jag någon som kan hjälpa mig o bolla ideér när m2b inte orkar lyssna mer, hihi =)

Vi skulle höras per telefon mer i kväll och prata mer ingående.
    Guud, nu när man sagt det till någon så känns det verkligen mer på riktigt om ni förstår hur jag menar =)

Svar på tråden JULI - 2010 del2