JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Mama Mia skrev 2009-06-11 00:24:20 följande:
Nu är min ring vald. Bild finns i mitt galleri. Den kommer att beställas utan sidostenar men de ska läggas till i efterhand när man har råd. Måste säga att bilden inte gör den rättvisa. Killen hade sett bilden men när han såg den igår blev han tagen av hur fin den var i verkligheten. Så nöjd!
Den ska kombineras med min silver förlovningsring och i mitten en tunn ring i rosé. Kombinationen blev varm och fin.
Jag tänkte peta in ett "hej". :)
Planerar bröllop 10/7 2010 (som några andra här, har jag sett :) ), men håller det hemligt även för familjen än så länge eftersom vi inte har bokat kyrka/lokal än. Vi har spanat in en kyrka som vi är förtjusta i, men skulle det inte funka med vårt datum så får vi hitta något annat ställe. Datumet är det viktigaste eftersom det är tioårsdagen av att vi blev ett par.
Ännu en med datumet 10/7 :)
Mycka planer men inte allt bestämmt eller bokat men förhoppningsvis kommer de bli det inom några veckor.
Färgerna blir cream, rött iaf i botten. Inbjudningskorten är under konstruktion, min syster ska göra dom
Nu e d väl dax för en lista på datumen så man har nån koll här eller vad säger ni?
Fyll på
Juli 2010
Tokisen 10 juli
Vi börjar bli en hel del nu som ska gifta sig i juli nästa år, skoj!
Juli 2010
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli
sommar10: 10 juli
Kullaberg: 10 juli
Lycklig 81: 17 juli
Det är dom jag ser här senast. Fortsätt fyll på
Igår var det 13 månader kvar för oss som har den 10:e
Juli 2010
Fenixx: 3 juli
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli