JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
änglagård
forrest gump
Åh den på änglagård var ju jätte fin..
ja lr hur?? Skit bra... När ska ni sicka ut inbjudingarna ?
vi kommer skicka ut våra i början av februari. 3e tänkte vi. då är det 5mån var till vårat.
hinner folk fixa/sy kläder till temat om dem vill(frivilligt) och då vi vet att många arb.platser bestämmer semesterperioder tidigt. många av våra anhöriga jobbar på ställens om gör det.
när ska ni andra skicka ut era?
Låter som fina färgteman allihop. Jag är också lite inne på ljusljusgrönt och nåt mer. Silver var ju en bra idé, får man sno det? :)
När det gäller pengar så har vi turen att få ganska mycket hjälp av respektive föräldrar. Sen kommer vi spara varje månad framåt. Vi funderar på att önska oss pengar till bröllopsresan i present, men det beror lite på hur mycket vi lyckas spara.
Det där med musik har vi inte börjat fundera på. Men jag har kollat runt här och blivit tipsad om www.kyrkomusik.se som ska vara bra. Tänkte ha med min m2b innan jag börjar kolla på det, så att han får känna sig lite mer delaktig. Musik är viktigt viktigt tycker jag! Vad det blir för solosånger är inte heller klart, bara vem som ska sjunga. Vill gärna att det ska kännas personligt... (men vem vill inte det?!) :)
ja vi ska också önska oss pengar till bröllopsresan istället för presenter.
ja visst är musik viktigt, men finns ju såå mycket bra. samtidigt som det kan vara svårt att hitta rätt med.
just nu funderar vi lite på med utgångslåt och låt till 1a dansen.
vi kommer med skicka ut våra inbjudningar i februari och ha sista datum att anmäla om man kommer eller ej i början av maj så man har gott om tid på sig att ordna med allt.
Här kommer de en till Juli-brud.
Den 17/7 2010 i Storforsen är de bokat. Har redan varit i 4 brudbutiker och provat klänningar, i Halmstad va den första butiken jag va i Hanna Morris..skitsnygga klänningar
Sen har man varit i Piteå Cinderella där hittade jag den svartvita klänningen som jag har bild på..mycket snygg men svart är inte min färg, inte som brudklänning.
I Luleå och Boden har jag oxå varit men inget för mig.
Men nu så ska jag vänta ett tag innan jag letar igen.
Blir att fokusera på att hitta lokal där vi ska festen.
Detta är de svåraste av allt :(
Någon som har bra tips på lokat som man kan hyra?? Runt omkring Boden??