• Svar på tråden JULI - 2010 del2
  • Everton

sarahkka76: Jag förstår hur du menar med mycket pengar. Min sten blir på 0,5, men jag drog på lite på stenen eftersom vi fick såååå himla bra pris...och tyckte då att jag kunde lägga på några carat på stenen :o) LÄNGTAR SÅÅÅ mycket efter att få se den i verkligheten och att få prova den.

• Emmis28

Vi diskuterar också det där med om man ska ha både efterrätt och tårta. Det är svårt när man är efterrättstokig som jag! Båda känns liksom som ett måste...skulle liksom hellre skippa förrätten än efterrätten om jag ska vara ärlig! Och tårta kan man ju ABSOLUT inte vara utan på ett bröllop... Men som du skrev, Tokisen, så kan man ju ha en liiiten efterrätt. Liten men naggande god :)

• sarahkka76

everton: ja du ser Jag längtar också, iaf tills jag beställt de

emmis28: haha samma här, förrätten kan kvitta men efterrätten ska med Jag kommer att ha som bordsplacering organzapåsar i temafärgerna och sen lägga i några st chokladbitar till kaffet.

• Tokisen
    Emmis28 skrev 2009-06-04 18:07:00 följande:
    Vi diskuterar också det där med om man ska ha både efterrätt och tårta. Det är svårt när man är efterrättstokig som jag! Båda känns liksom som ett måste...skulle liksom hellre skippa förrätten än efterrätten om jag ska vara ärlig! Och tårta kan man ju ABSOLUT inte vara utan på ett bröllop... Men som du skrev, Tokisen, så kan man ju ha en liiiten efterrätt. Liten men naggande god :)
    Precis, måste ju inte ha en mega efterrätt utan mest nått litet och smarrigt.
  • Everton

Jo några chokladbitar tänkte jag ev ha oxå.
    Jag hade en idé att ha små askar till alla som oxå fungerar som bordsplacering, det blir isåfall en kostnad mindre.
    Har bara inte funderar på hur askarna ska vara utformade. Man måste ha nåt litet sött hehehehe

• josspossgirl1

vi ska ha tårta som dessert... dock så kommer vi ha lite olika sorters tryfflar samtidigt som tårtan, om någon INTE VILL ha tårta, eller inte orkar, så att det finns ett gott alternativ med några smarriga tryfflar.. enkelt och bra. Vi känner oxå att det blir för mycket med bårde dessert och tårta.. för att inte tala om kostnaden.. så så kommer vi att göra

• Juli 2010

har inte varit inne på ett tag, men är tillbaka nu igen.

Har lite ont i magen nu... även fast jag inte borde bli helt hyper riktigt än...

Det är tänkt att vi ska köpa skor och beställa kläderna redan nu i höst, så man har god tid på sig om något skulle gå fel.
    Men nu är jag arbetslös och vi vet inte hur vi ska få ihop pengarna.

Sambon säger att det löser sig, men jag vill gärna se lösningen innan jag tror på den.

Själv söker jag verkligen alla jobb jag kan komma över, men det har fortfarande inte gett något resultat.

Har dessutom precis (i torsdags) fått diagnosen IBS och fått stränga order om att sluta stressa om jag ska ha hälsan i behåll.

Vad gör man?

• aikidoaasa

Mrs Opp skrev 2009-06-03 10:31:10 följande:

För alla oss med 3/7 som datum, om exakt 13 månader smäller det! :)Har inte varit så aktiv i den här tråden på sistone, händer inte så mycket med vår planering just nu. Vi har två veckor i sommarstugan i juli och då skall vi planera loss!Det är så kul att läsa om allas funderingar och planerade, ni är väldigt inspirerande tjejer!

Jag kan inte vänta! Jag går redan som på nålar och verkligen längtar till detta datum.
  • källerudd

Hakar gärna på i den här tråden. har dock inte alls den tid jag önskar för att sitta och surfa här...men dyker väl upp nu och då... =) (har inte läst igenom hela tråden)

Vi har tänk ha effterrätt och sen senare även ha tårta. Jag är oxå så där sötgalen så vill ha båda =)

Vi håller på att disskutera vilka färger som skall vara huvudfärger..men det är sååå svårt. Min sambo har varit helt inne på rött medan jag inte alls kännt för denna färg innan, jag är helt enkelt inte röd. Vi har pratat om att ha två olika lila nyanser och nu senast rött och cerise. Det svänger en del som ni märker. Finns det någon bra sida där man kan hitta färgkombinationer...så svårt att föreställa mig...

Känner bara vi vet vilken färg vi ska ha så kan man börja pula med inbjudningskort och liknande, har tänkt göra själv och då jag är lärare (iaf i två veckor till) så har jag sommarlov snart

• källerudd

Glömde skriva att vi tänker gifta oss på vår tvååriga förlovningsdag den 28 juli nästa sommar. Det är en onsdag är vi helt tokiga =)

Svar på tråden JULI - 2010 del2