JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
nu i morse så slog det mig att imorgon är det prick 13 månader kvar till våran dag, helskumt ju!!
välkommen Clea, vi är några juli-brudar här inne och du har säkert sett den "vanliga" 2010-tråden med?
ja med tanke på hur fort det ändå gått detta år, så börjar man inse hur det kommer rulla på när det är 1år kvar och nedräkning.
tänk er tjejer juni nästa år, tror ni vi kommer vara lite nervösa och förväntasfulla då eller hihihi.
ja jag skrev rätt med juni om ni undrar, tänkte oss sitsen just idag 2juni om 1 år när det närmar sig med storsteg och det är fullt upp med allt förberedande.
ja med allt som kommer till så tickar det på med kostnader. är ju inte svårt att göra av med pengar direkt.
vi kommer önska oss bidrag till bröllopsresan istället för presenter.
sarahkka>> ja för ringen och alla kort är ju det som man har kvar sen efteråt så att säga. (och minnen såklart)
själv har jag en bild i huvudet hur jag vill ha ringen, får se vad det skulle kosta bara för jag kommer själv inte lägga för mycket pengar på ringen. min MSB vill inte ha en ny ring så vi putsar bara hans och min förlovningsring.
ja vi har ju också 3/7 gick och tänkte på det förut när jag var ute med hunden. 13mån.. snart börjar nedräkningen.
alla dessa beslut.
vi kommer bara ha bröllopstårtan som efterätt. som du säger så blir det lite kaka på kaka.
men vet annars såna som bara haft en liten chokladbit till kaffet direkt efteråt. eller en ostbricka istället.