Inlägg från: inlio |Visa alla inlägg
  • inlio

JULI - 2010 del2

Juli 2010

Jag har också diagnosen IBS, sedan flera år tillbaka, och det är ju tyvärr något man får lära sig att leva med. IBS är ju en väldigt bred diagnos som väldigt många tjejer med väldigt olika symptom får. Så därför är såklart svårt att säga vad som hjälper just dej..

Men mycket handlar om att lära känna och lyssna till sin egen kropp. Lära sig kontrollera sina matvanor och träna/motionera regelbundet är såklart jätteviktigt! Och som du säger, försöka inte stressa.. försök ta tillvara på de små ljusglimtarna i vardagen och fokusera på det positiva. Unna dej saker ibland! Slappna av ordentligt, ofta. Ta djupa andetag, ex tre varje gång du sätter dig ner vid datorn etc.

Och lycka till med bröllopsplaneringen! Själv är jag helt uppe i den för tillfället. Snart ska kyrka, lokal och vigselförrättare bokas! Jippie!!

kram till dej och alla andra från en som inte varit så aktiv på ett tag nu!

• inlio

Vi kommer nog också skicka ut våra inbjudningar i februari ungefär, så att folk hinner planera med semestern och så. Plus att hälften av gästerna ju måste avgöra om de har råd, kanske spara pengar och så boka flygbiljetter och boende. Så i början av året känns nog lagom för oss.

Vi har preliminärbokat en jättefin lokal, vi ska snart ge dem besked. Kyrkan ska med bokas snart, 1 år i förväg, och prästen är redan kontaktad!

Men vilken musik vi ska ha och sånt, där har vi inte kommit så långt än..

kul att höra att alla börjar med lite olika saker!

• inlio

Vi har också valt att ha två ringar var! Förlovningsringarna och vigselringarna kommer att se precis likadana ut, släta i rött guld.

Vi ska förresten också gifta oss 10 juli. Har bestämt det nästan helt säkert nu, efter att ha velat fram och tillbaka i flera månader. Men nu satsar vi på det! Populärt datum ser jag :)

• inlio

källerudd> jag tyckte nummer 1 var väldigt snygg! Fast & tecknet tyckte jag såg lite konstigt ut, det såg inte riktigt ut som ett & tyckte jag.. men det kanske ska vara så, vad vet jag.. texten var iaf snirklig och fin!

• inlio

Jippie, nu är det "bara" ett år kvar till bröllop!

Svar på tråden JULI - 2010 del2